Bigstijn Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Echt leuk.. dadelijk weer kijken!Bestaat hier geen topic over? volgens mij wel! Nee, Ik had van tevoren al gekeken. En er waren alleen maar vragen over southpark Vriendelijke groet stijn Reageren
spoeky Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 South Park zijn 4 kleine jongens die allemaal grappig uithalen DenkaanHenk soms (erge grappen). Dat komt op The Box rond half 6 moet je maar ff in de gids kijken. Ik zou echt ff kijken leuke grappen en vooral die Cartman. Om half 6 is er nog Nickelodeon. Om 22:00 komt Southpark op Comedy Central. En om 18:00 vrijdag komt ie op Veronica. Ik zelf vind southpark ook grappig. Vooral Cartman, Butters, Mr Mackey en Timmy. Niet alle afleveringen zijn leuk. Maar veel wel! Die met Micheal Jackson is erg grappig. Ook die aflevering met Jennifer Lopez. Cartman heeft op zijn hand 2 ogen en een mond getekend. Dat moet Jennifer Lopez voorstellen. Vooral dat liedje taco taco is erg grappig. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ik vind het een erg leuke cartoon. Ik hou erg van comedy en ik vind de humor in dit programma erg grappig. Ik hou wel van die groffe humor. =D Reageren
Mister.X Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Gister kon je niet kijken Er was een storing! Waar ging het over als iemand het weet ! Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik vind Southpark erg leuk. Vooral Butters en zijn "kwaadaardige" alterego Professor Chaos. Gister begon het met de aflevering dat Cartman niet langer kon wachten op de komst van de Nintendo Wii, waarna hij besluit om zichzelf in te vriezen, maar halverwegen werd deze afgebroken voor een oudere aflevering, met ondertiteling. Dat was de aflevering met de Terrance & Philip trailer tijdens een Russel Crowe vecht tv serie.... Reageren
Black Force Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 south park is echt hartstikke leuk, ik kijk er best vaak naar, lache man!! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Ik heb gestemd op. Wat is Southpark? Onder welke steen heb jij 11 jaar geslapen? Ik heb gestemd op echt wel leuk, eigenlijk vind ik het da master maar dat zat er niet bij. Oh ja en Towelie is mijn favoriete karakter. Don't forget to bring a towel! @ Tommy Vercetti: Het is racistsich,seksistisch,anti-semitisch,puberaal,atheïstisch(in 2 afleveringen ),en heeft overal schijt aan en drijft de spot met iedereen. Helemaal mijn stijl dus! Bewerkt: 15 juni 2007 door Clowntje_93 Reageren
Mister.X Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik vind Southpark erg leuk. Vooral Butters en zijn "kwaadaardige" alterego Professor Chaos.Gister begon het met de aflevering dat Cartman niet langer kon wachten op de komst van de Nintendo Wii, waarna hij besluit om zichzelf in te vriezen, maar halverwegen werd deze afgebroken voor een oudere aflevering, met ondertiteling. Dat was de aflevering met de Terrance & Philip trailer tijdens een Russel Crowe vecht tv serie.... ow... een oude aflevering dus! iets van 2 keer gezien! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ja, jammer dat ze eerst seizoen 6 deden(was wel leuk om allemaal weer eens te zien), vervolgens seizoen 10, en dan beginnen ze weer midden in seizoen 6! Veronica heeft het slim geregeld die begint gewoon met seizoen 1 weer uit te zenden. Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 er was een grote storing in medialand, waardoor ze waarschijnlijk geen ondertiteling konden plaatsen bij de aflevering, dus hebben ze maar terug gegrepen op een wat oudere. Zeker gezien die aflevering van Crtman en de Wii een tweedelige aflevering is. Reageren
Gino99 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik vind het echt een geweldige serie! .Vooral Butters is geinig met z'n huisarrest! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik heb South Park de film op mijn PC die film vind ik de beste en grappig. Reageren
demontventoux Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik vind Southpark heel goed. Vroeger kende ik het nauwelijks maar sinds een tijdje wordt het uitgezonden op TMF en kijk ik zoveel mogelijk. En als ik ze mis is er natuurlijk nog internet waar je ze wel allemaal terugvind. TIMAY! geweldig vind ik hem. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 "Echt wel leuk! " vooral die stemmen vind ik helemaal te gek , en ook hoe ze alles verzinnen Reageren
PIERRO P Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 South Park is echt lachen. Vooral dat bekende en beroemde personen compleet te kakken worden gezet vind ik geweldig Of dingen zoals broeikaseffect, roken en grof taalgebruik Die aflevering dat er werd geteld hoevaak er shit werd gezegt blijft mijn ultieme favoriet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.