Jump to content

South Park


Juju

Recommended Posts

Echt leuk.. dadelijk weer kijken!

Bestaat hier geen topic over? volgens mij wel!

Nee,

Ik had van tevoren al gekeken.

En er waren alleen maar vragen over southpark :)

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    9

  • Amfetamientje

    9

  • rjravi1

    9

  • Bigstijn

    8

South Park zijn 4 kleine jongens die allemaal grappig uithalen DenkaanHenk soms (erge grappen). Dat komt op The Box rond half 6 moet je maar ff in de gids kijken. Ik zou echt ff kijken leuke grappen en vooral die Cartman. ;)

Om half 6 is er nog Nickelodeon. Om 22:00 komt Southpark op Comedy Central. En om 18:00 vrijdag komt ie op Veronica.

Ik zelf vind southpark ook grappig. Vooral Cartman, Butters, Mr Mackey en Timmy. Niet alle afleveringen zijn leuk. Maar veel wel! Die met Micheal Jackson is erg grappig. Ook die aflevering met Jennifer Lopez. Cartman heeft op zijn hand 2 ogen en een mond getekend. Dat moet Jennifer Lopez voorstellen. :puh: Vooral dat liedje taco taco is erg grappig. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Southpark erg leuk. Vooral Butters en zijn "kwaadaardige" alterego Professor Chaos.

Gister begon het met de aflevering dat Cartman niet langer kon wachten op de komst van de Nintendo Wii, waarna hij besluit om zichzelf in te vriezen, maar halverwegen werd deze afgebroken voor een oudere aflevering, met ondertiteling. Dat was de aflevering met de Terrance & Philip trailer tijdens een Russel Crowe vecht tv serie....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op. Wat is Southpark? :?

Onder welke steen heb jij 11 jaar geslapen? :puh:

Ik heb gestemd op echt wel leuk, eigenlijk vind ik het da master maar dat zat er niet bij. :clown:

Oh ja en Towelie is mijn favoriete karakter. Don't forget to bring a towel!

@ Tommy Vercetti: Het is racistsich,seksistisch,anti-semitisch,puberaal,atheïstisch(in 2 afleveringen :clown:),en heeft overal schijt aan en drijft de spot met iedereen. Helemaal mijn stijl dus!

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Southpark erg leuk. Vooral Butters en zijn "kwaadaardige" alterego Professor Chaos.

Gister begon het met de aflevering dat Cartman niet langer kon wachten op de komst van de Nintendo Wii, waarna hij besluit om zichzelf in te vriezen, maar halverwegen werd deze afgebroken voor een oudere aflevering, met ondertiteling. Dat was de aflevering met de Terrance & Philip trailer tijdens een Russel Crowe vecht tv serie....

ow... een oude aflevering dus!

iets van 2 keer gezien!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, jammer dat ze eerst seizoen 6 deden(was wel leuk om allemaal weer eens te zien), vervolgens seizoen 10, en dan beginnen ze weer midden in seizoen 6! Veronica heeft het slim geregeld die begint gewoon met seizoen 1 weer uit te zenden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

er was een grote storing in medialand, waardoor ze waarschijnlijk geen ondertiteling konden plaatsen bij de aflevering, dus hebben ze maar terug gegrepen op een wat oudere. Zeker gezien die aflevering van Crtman en de Wii een tweedelige aflevering is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Southpark heel goed. Vroeger kende ik het nauwelijks maar sinds een tijdje wordt het uitgezonden op TMF en kijk ik zoveel mogelijk.

En als ik ze mis is er natuurlijk nog internet ;) waar je ze wel allemaal terugvind.

TIMAY! :D geweldig vind ik hem.

Link to comment
Delen op andere websites

South Park is echt lachen. :D:D

Vooral dat bekende en beroemde personen compleet te kakken worden gezet vind ik geweldig :tu:

Of dingen zoals broeikaseffect, roken en grof taalgebruik

Die aflevering dat er werd geteld hoevaak er shit werd gezegt blijft mijn ultieme favoriet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...