Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

9

• Amfetamientje

9

• rjravi1

9

• Bigstijn

8

Geplaatst:

Die met die koeie was het leukst. gingen ze naar boer bob ofzoiets. daar zatten van die jonge klafjes.. die die vier gasyten vinden het erg.. maar ineens Cartman niet die wiltt gaan eten! Dan besluiten ze dat ze die kalfjes gaan redden! Gaan ze Cartman ophalen wilt ie niet mee. Zegt ie zo als kenny mij kontkust! Kenny zegt zo: Neej echt nie, doet Butter maar! Maar kenny doet het toch. Laat Cartman een dikke scheet in zijn gezicht! :schater:

Gaat ze die kalfjes meenemen en sluiten zich op in hun kamer en op TV zegt iedereen dat het 4 terroristen zijn!

Maar na 250 uur ofzoiets gaan ze met een Vrchtwagen mee en worden ze tegen gehoudden!

Geplaatst:

The Simpsons is ook erg gaaf. Die grappen zitten beter in elkaar. Bij South Park is het vooral veel "Cartman you big fat f*ck!" "Hey, shut your mouth you f*cking jew!" Daar moet je maar net van houden. :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het echt wel een lolig serie.

Zoals die satan de duivel met dat feestje.

Satan: I want my Ferrari-cake

Gast: Der is no Ferrari-cake so we have a Acura-cake

Satan: No i want a Ferrari-cake

Gast: Comon Acura's are nice too

Maar die met dat jongetje met kanker vind ik gewoon te erg om uit te zenden.

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst:

I likes it! Respect mii Authority!

Vieze Freddy zegt South Park iz :tu:

Volgens mij ben ik een van de enige die vindt dat southpark zuigt

Sorry dat ik het zeg maar ik hou dus egt niet van die groffe humor

en ze maken het zo dat het zogenaamt grappig is als iemand wordt verbrand vermoord doodgestoken in stukken gerukt enz ik weet dat het maar een tekenserie is maar geef mij maar gewoon echte humor

inplaats van 'menselijk lijden'

Die grappen die alleen grappig horen te zijn omdat ze grof zijn vind ik ook niet leuk, maar vaak hebben ze in South Park echt leuke sarcasme en verwijzingen naar het echte leven.

EDIT: Ik zal even een voorbeld geven. Die aflevering dat Cartman goed moet worden opgevoed enzo, dan haalt zijn moeder allemaal van die soort supernanny's in huis van tv. Dan doet hij iets want niet mag en dan zegt die nanny zo met een erg Brits accent ''Sit on your time out chair, you can't get off for five minutes'' en dan gaat hij er gewoon af en dan zegt hij ''Wow! How did I do that?''. Dat vind ik leuke grappen, dat Cartman een scheet laat op iemands gezicht kan ik ook niet om lachen, dat is echt kinder humor.

Bewerkt: door LBG
Geplaatst:

Ik heb die aflevering van dat jongetje wat kanker had gezien.

Dat is de enige aflevering waar geen een leuke grap inzit.

Ik vindt het ook niet leuk dat de makers op dit idee kwamen.

Tja als ze gelijkspelen en zijn kanker wordt niet erger of beter.

En daarna worden al die kinderen van de pee-wee's afgeslacht

wat ook best zielig is. Dan kun je natuurlijk raden dat dat jongetje dood is.

Ik vondt die shot best wel schattig in dat zieken huis :-(

Vriendelijke groet stijn :bier:

Heb vandaag die aflevering gezien waarin Timmy en Jimmy bij de crips zitten en dan voor vrede tussen de crips en de bloods willen zorgen. Hilarische aflevering, net zoals al de andere. Ik vind Southpark dan ook echt een top programma, en het is één van de weinige programmas waar ik regelmatig naar kijk.

Bewerkt: door Eros

Ik vindt het jammer als alle stemmen weer weg gaan!

Dus maak ik even een nieuwe posts :)

Je mag vanaf nu je favo aflevering hier posten! geen warez of links maar zo: aflevering 6-5

Bijv :)

edit: voor de duidelijk heid season 6 - aflevering 5 dus :6-5 :) Dit is niet mijn favo aflevering

ik ken hem niet eens :puh:

Bewerkt: door Bigstijn
Ik heb die aflevering van dat jongetje wat kanker had gezien.

Dat is de enige aflevering waar geen een leuke grap inzit.

Ik vindt het ook niet leuk dat de makers op dit idee kwamen.

Tja als ze gelijkspelen en zijn kanker wordt niet erger of beter.

En daarna worden al die kinderen van de pee-wee's afgeslacht

wat ook best zielig is. Dan kun je natuurlijk raden dat dat jongetje dood is.

Ik vondt die shot best wel schattig in dat zieken huis :-(

Ja, die aflevering vond ik ook erg schocking en harteloos. Maar ik moet toegeven dat er grappige stukjes tussen zaten.. :schater:

Die met die koeie was het leukst. gingen ze naar boer bob ofzoiets. daar zatten van die jonge klafjes.. die die vier gasyten vinden het erg.. maar ineens Cartman niet die wiltt gaan eten! Dan besluiten ze dat ze die kalfjes gaan redden! Gaan ze Cartman ophalen wilt ie niet mee. Zegt ie zo als kenny mij kontkust! Kenny zegt zo: Neej echt nie, doet Butter maar! Maar kenny doet het toch. Laat Cartman een dikke scheet in zijn gezicht! :schater:

Gaat ze die kalfjes meenemen en sluiten zich op in hun kamer en op TV zegt iedereen dat het 4 terroristen zijn!

Maar na 250 uur ofzoiets gaan ze met een Vrchtwagen mee en worden ze tegen gehoudden!

Dat was niet Kenny maar Kyle...

Waarom noem je iedereen Kenny behalve Cartman? :?

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:
Ik vindt het jammer als alle stemmen weer weg gaan!

Dus maak ik even een nieuwe posts :)

Je mag vanaf nu je favo aflevering hier posten! geen warez of links maar zo: aflevering 6-5

Bijv :)

edit: voor de duidelijk heid season 6 - aflevering 5 dus :6-5 :) Dit is niet mijn favo aflevering

ik ken hem niet eens :puh:

Ik kan niet kiezen! Ik vond ze in het begin extremer omdat ik het toen niet gewend was. Je had toen ineens een South Park-marathon op The Box geloof ik, toen het net nieuw was. Ik dacht omg wat is dit voor iets geniaals. Vooral Cartman.

107 - Pinkeye <-- Cartman als Hitler en als een een Ku Klux Klan-lid :7

111 - Tom's Rhinoplasty <-- Mr. Garrison met het hoofd van David Hasselhoff :7

218 - Prehistoric Ice Man <-- De IJsman uit 1996, Cartman die fan is van Steve Irwin :7

Etc

Allemaal een beetje uit de eerste seizoenen

Geplaatst:

*Bump*

Sorry maar ik vindt het wel leuks als mensen weer gaan stemmen.

En antwoorden posten, dus ik hoop dat jullie weer verder gaan :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...