Jump to content

South Park


Juju

Recommended Posts

Ik kon me echt doodlachen om die aflevering van die hippie's dat cartman vindt dat ze allemaal dood moeten.

Roep hij de hele tijd: Goddamn hippie's!. Dat was echt lachen. Of met die pepperspray. Of die hippie's in de achtertuin (Zelfs in de muur) Ze weten het echt weer gek te maken. Het is trouwens elke keer ook weer dolle boel met die celeb's die ze helemaal belachelijk maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    9

  • Amfetamientje

    9

  • rjravi1

    9

  • Bigstijn

    8

Ik vind er niks aan , ik hou niet van die humor films programma's en series. Geef mij maar gewoon een goede film met een mooi verhaal. :tu:

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben ik een van de enige die vindt dat southpark zuigt

Sorry dat ik het zeg maar ik hou dus egt niet van die groffe humor

en ze maken het zo dat het zogenaamt grappig is als iemand wordt verbrand vermoord doodgestoken in stukken gerukt enz ik weet dat het maar een tekenserie is maar geef mij maar gewoon echte humor

inplaats van 'menselijk lijden'

Maar daar gaat het helemaal niet over, dat denken alleen veel mensen elk aflevering heeft wel een thema

Vb :

- Geloven

- Andere shows

- Celebs

- Rednecks

- Hippies

gwoon alle stereo-types boren ze de grond in.

Inderdaad, je moet voorbij de grove humor kijken als je echt de goede humor wilt zien, maar volgens mij kijken de meeste mensen alleen voor Cartman met z'n groffe humor. Ik vind Kenny veel grappiger dan Cartman, hij is veel volwassener, elke keer als één van die andere drie iets dubbelzinnigs zegt, lacht hij zich helemaal dood en dan denken zij waarom lacht hij nou weer? Bijvoorbeeld met ''fingerbang'', zij denken dat het betekent dat je doet alsof je schiet met je vinger, maar kenny weet dat het vingeren[/font] betekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het grappigst is ongetwijfeld Jimmy of Timmy :schater: . Alletwee gehandicapt, wat ze grappig maakt. Cartman is ook grappig, die aflevering met de boeman :7. Ik heb me letterlijk kapotgelachen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond die van waarbij J.lo (handpoppetje van Cartman) de ECHTE J.lo overtrof en haar rol als ster overnam de beste :schater:. Voor diegene die die nog niet hebben gezien ik raad het jullie aan :7. En die met Timmy, Jimmy en de gang Crips is ook echt een legende-aflevering :Y.

Bewerkt: door Kinzorro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die liedjes die ze zingen ook wel melig ( denk aan de film )

En in het spaans is het een chaos :schater:Kyles Mom

zoals vele zeiden vind ik ook Cartman het leukst, maar ik vind timmy ook wel grappig met ze rolstoel ( zoals toen dat ie een bom op zijn rolstoel had en boven de 8km/u moest blijven anders ontplofte hij, als hij er uit sprong ontplofte het ook, echt lollig SPEED )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Southpark uber vet , een vriend van mij heeft alle afleveringen op zijn Ipod staan :7

Cartman PWND echt , wie heeft die aflevering gezien dat ze die kalfjes gaan redden ,dies Lol

Link to comment
Delen op andere websites

SouthPark is "Echt wel leuk!"

Alleen jammer dat ComedyCentral niet alle afleveringen heeft gekocht ofzo :? Ze zenden in ieder geval ongelofelijk veel dezelfde afleveringen uit, zodat ik ze onderhand wel een beetje ken allemaal... Gelukkig bestaat allsp.com[/font] nog. :D

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...