Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het wel heel leuk. Als je een dag hard hebt gewerkt is het leuk om dan even te kunnen lachen, geld trouwens ook voor Simpsons

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

9

• Amfetamientje

9

• rjravi1

9

• Bigstijn

8

Geplaatst:
Ik vond south park eerst wel grappig,maar nu is het dood saai.

Gewoon even een simpele vraag: Waarom?

Nou het is echt allemaal het zelfde watik ik zie en,ja er is gewoon geen lol meer aan.
Geplaatst:
Ik vond south park eerst wel grappig,maar nu is het dood saai.

Gewoon even een simpele vraag: Waarom?

Nou het is echt allemaal het zelfde watik ik zie en,ja er is gewoon geen lol meer aan.

Ik vind South Park juist geweldig omdat het altijd van die gekke dingen verzint. Er wordt niet eens zoveel 'gerecyceld' zoals jij beweert. Of vind jij dat je de personages wel vaak genoeg gezien hebt?

Geplaatst: (bewerkt)

het is soms wel leuk enz maar soms gaat het een beetje te ver want dan zorgt cartman dat 2 ouders van een pestkop door iemand wordt doodgeschoten en daarna zaagt hij die ouders in stukken om hun daarna als chili voorteschotelen aan hun zoon die die chili nietsvermoedend opeet. dat is geen humor meer.

ook die steve erwin aflevering en die aflevering van dat kind dat aan kanker doodgaat vond ik te ver gaan.

dus ik kijk soutpark niet zo vaak het is tog alleen maar geweld en een hoop gescheldt.

Bewerkt: door powerpats
Geplaatst:
die aflevering van dat kind dat aan kanker doodgaat vond ik te ver gaan.

Dat is de enige South Park aflevering die ik echt slecht vond. Het was totaal niet grappig. :N

Geplaatst:

Wat vind ik van SouthPark?

Gewoon 't beste wat ooit op de tv is gekomen! Fantastische humor en eindelijk es Amerikanen die met zichzelf kunnen lachen _O_ _O_ _O_ _O_ voor southpark

Geplaatst:

Ik vind het vaak te ver gaan m.b.t. op ziektes , Schelden , Geweld... Ik vind 't een vergelijking met The Simpsons of met Family Guy maar daar zit geen geweld/schelden etc in. Ik vind het vaak over onnozele dingen gaan... :N

Geplaatst: (bewerkt)
dus ik kijk soutpark niet zo vaak het is tog alleen maar geweld en een hoop gescheldt.

er zijn maar een paar afleveringen waarbij het zo ver gaat en daarom kijk jij de hele serie niet ? zonde, miss eens verder kijken dan je neus lang is want er zit veel meer in.

@ hierboven in the simpsons en family guy geen geweld??

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

er zijn maar een paar afleveringen waarbij het zo ver gaat en daarom kijk jij de hele serie niet ? zonde, miss eens verder kijken dan je neus lang is want er zit veel meer in.

In Southpark is alleen maar geweld en gescheld. Het is niet de ene aflevering of er komt wel weer een andere aflevering met geweld / gescheld. Bij FG is 't gewoon droge humor , Soms een scheldwoordje maar niet met nare gevolgen.

Bij The Simpsons heb ik bijna geen geweld gezien maar als die er zijn zal ik zeker m'n reden veranderen. :Y

Geplaatst:

In Southpark is alleen maar geweld en gescheld. Het is niet de ene aflevering of er komt wel weer een andere aflevering met geweld / gescheld. Bij FG is 't gewoon droge humor , Soms een scheldwoordje maar niet met nare gevolgen.

Bij The Simpsons heb ik bijna geen geweld gezien maar als die er zijn zal ik zeker m'n reden veranderen. :Y

Fuck wordt gecencoreerd in southpark dus lijkt me sterk dat je geschokeerd wordt daarvan maar goed, family guy zit wel cker geweld in...

zo zinloos als het maar kan eigenlijk :

http://nl.youtube.com/watch?v=KjQwLCC9_2w

en bij simpsons wordt bart bijna elke aflevering dood gewurgd door zijn pa om niets...

Geplaatst:

Ik vind het geweldig,

Al die domme humor,

Zoals die met Paris Hilton geweldig gewoon,

Ze maken bijna alle sterren belachelijk maar dat maakt het juist leuk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...