Ikkes Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 FIFA world cup 2006 ™ Hier is hij dan! Het spel over de wereldkampioenschappen van 2006 in Duitsland. Je zou denken dat het weer 1 van de zo velen FIFA-games is maar deze overtreft verschillende dingen weer! Gameplay Met dit spel kan je vele kanten op, je kan even snel een potje tegen de computer spelen of met elkaar. Ook kan je het wereldkampioenschap spelen inclusief de voorrondes! Je kan er ook voor kiezen om de voorrondes links te laten liggen en gelijk beginnen aan het WK. Het is maar net waar je zin in heb. Graphics De Graphics van het spel zijn niet super maar de sommige details zijn wel erg goed. De spelers bijvoorbeeld, deze zien er erg goed uit en ze zijn ook goed te herkennen. Ook de mensen in het stadion zijn veranderd. Ze zijn er als nooit tevoren goed uit met kleding en vlaggen etc. Één minpunt is nog steeds dat de niet voetballers plat zijn. Als je ze vanaf de zijkant ziet zijn het gewoon “dunne plakjes”. Sound De sound van het spel is een stuk beter. Als je bijvoorbeeld op de paal schiet hoor je het geluid wat je echt ook zal horen. Ook de geluiden uit het publiek zijn erg mooi. Zo is het niet alleen maar gejuich maar hoor je ook wat van de sfeer zoals het in het echt is. Overige Om dit spel te onderscheiden uit de FIFA-reeks zijn er weer een aantal dingen bijgekomen of veranderd. Zoals het nieuwe stempelsysteem. Als je van een club wint krijg je een stempel van deze club. Als je een pagina vol heb, drie stempels, krijg je punten waarmee je kan stijgen in de FIFA ranglijst. Ook de sfeer in het stadion is een stap vooruit gegaan. Het publiek is duidelijk herkenbaar als fan voor een land. Ook zijn er bij het laden leuke weetjes te zien over de landen. Conclusie Het is een goede opvolger in de FIFA-reeks met goede verbeteringen en een leuke gameplay en leuk voor de liefhebber. Sound: 8 Graphics: 7 Gameplay: 8 Overall: 7.7 Screenshots Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Deze review en screens zijn gemaakt door Ikkes, Wil je het overnemen neem contact met Ikkes op Reageren
SamShine Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Goeie review, toch heb ik een paar richtpuntjes voor je volgende review: -Plaats screenshots tussen de kopjes, voorbeeld: En het spel is bla bla bla.[screenshot] Bla Bla En het spel ik ook... Snap je? - Probeer iets langere stukken tekst te maken, dit vind ik toch iets te kort! - Je beschrijft met gameplay de menufuncties, niet hoe het spel zelf speelt... En dat is juist de gameplay! Ik hoop snel een volgende review van je te kunnen lezen, KUTGW! Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb het spel en is echt zwaar mooi en ook echt vet, zeker kopen dus voor Fifa liefhebbers!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.