Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op dit moment aan het zoeken voor een beetje goede headset, met microfoon, bruikbaar met TeamSpeak en die geschikt is voor Online Gaming. Nu weet ik dus totaal niet wat een beetje goede headsets zijn, dus vraag ik het even hier ;) .

Nodig:

- Geschikt voor TS

- Geschikt voor online gaming

- Microfoon

- Liefst zo rond de €20

Zeg anders ook even in wat voor winkels ik headsets kan vinden, want ikzelf weet er maar een, namelijk de mediamarkt.

Geplaatst:

Voortaan lijkt het me handig erbij te zeggen waarvoor je de headset wilt ;) Maar ik heb er een gevonden! Klik, 7 euro... Ik denk niet z'n goeie kwaliteit...

Nog veel succes, maar ik denk dat je er het beste naar kan vragen in een winkel!

Geplaatst:

ik heb de mijne bij de winkel gekocht eplaza en je kan ze ook in een dubbel paket kopen een spel + headset

Geplaatst:

Voor een budget van 20 euro zijn er genoeg headsets, niet van top kwaliteit maar daar is de prijs ook naar. Bijna alle headsets zijn wel ok tussen de 10 en 20 euro. Ik heb zelf een van de Media Markt (Ednet) die het ook prima doet en dat ook ergens tussen de 10 en 20 euro.

Trust heeft ook wel een aantal goede headsets voor een klein budget.

Deze:

pbs222127.jpg

Geplaatst:
Voortaan lijkt het me handig erbij te zeggen waarvoor je de headset wilt ;) Maar ik heb er een gevonden! Klik, 7 euro... Ik denk niet z'n goeie kwaliteit...

Nog veel succes, maar ik denk dat je er het beste naar kan vragen in een winkel!

Staat er imo toch duidelijk in, voor online gaming ;) . Kzal ff kijken naar die van RTS iig :) .

Geplaatst: (bewerkt)

Aanbod genoeg. Als je hem daar koopt moet je er wel verzend kosten bijbetalen..(Of het moet zijn dat je er in de buurt woont)

Btw, hoort dit niet in het Hardware gedeelte?

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst:

Die van mij is maar een voorbeeld, bij Media Markt zul je ongetwijfeld nog veel meer vinden in de prijsklasse.

Geplaatst:
Aanbod genoeg. Als je hem daar koopt moet je er wel verzend kosten bijbetalen..(Of het moet zijn dat je er in de buurt woont)

Btw, hoort dit niet in het Hardware gedeelte?

Kan, ik vodn het meer onder de term "gadgets" vallen dus plaatste ik het hier. Had opzich ook gekund in PC talk, maakt niet zo veel uit denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...