Condonn Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik weet 1 ding , de noob die mta uitgevonden heeft, was een knap idéé. Maar niet prachtig uitgewerkt voor vele mense die een poging willen wagen om het multi theft auto te spelen . Dit is mijn mening, ik heb progss geschreven, hij zit vol fout meldingen wanneer je nog maar wilt connecteren :s. als ik een prog schrijf en het werk met fouten zou ik zorgen dat eerst de fouten weg zijn en dan pas uit geven via een download link. Ik ben er ook niet veel mee, kan nog niet eens deftig connecteren :s. Grtz Condonn Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Als je dan even je error geeft, dan kunnen wij misschien helpen.. Reageren
Velaro Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Er scheelt wat serieus aan je PC als je niet eens kan connecten,bij mij gaat alles perfect ; Soms misschien een crash,maar je kunt ook niét zeggen dat Sa-Mp volledig Bug/Fout-loos is.Btw welke fout krijg je ? Reageren
Azer Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Tsja de 0.2 core (waar MTA 0.5 ook opdraait) is nogal buggy, geen wonder dat de nieuwe releases van de nieuwe core (0.3/Blue) gebruikmaken. Updates voor 0.5 komen er dus niet meer. Oja als je zo goed bent met programma's schrijven in C++ meld je dan aan voor het MTA team op het forum/irc van de desbetreffende mod. Tevens is het maken van een multiplayermod als MTA wel even wat moeilijker dan even een "proggie" omdat ze nou eenmaal geen source hebben van GTA . Enne de fout zal wel bij jezelf liggen (MTA 0.5 connect hier immers wel). Bewerkt: 21 mei 2006 door Azer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.