koenww Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik kan niet inloggen op gtagames.nl dus kan k er ook geen savegame downloaden en nu wou k vragen of hier iemand anders nog een savegame kan door sturen ofzo of gaat dat niet? het liefst een save game na alle vliegmissies dat k zo las venturas kan ingaan alvast bedankt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Ik upload er één voor je Edit: Klik, de vliegschool is net gehaald! Succes Bewerkt: 20 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Damos Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 kijk eens in het aanvraag forum daar staan naog heel veel aanvragen en natuurlijk heeft iemand wel een gedaan na het vliegen. Daar hebben er veel moeite mee dus. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Alstublieft: KLIK Het is wel een 100% savegame Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik kan niet inloggen op gtagames.nl dus kan k er ook geen savegame downloaden en nu wou k vragen of hier iemand anders nog een savegame kan door sturen ofzo of gaat dat niet? het liefst een save game na alle vliegmissies dat k zo las venturas kan ingaan alvast bedankt Kijk hier eens in dit topic, daar kun je gewoon zelf uitkiezen welke missie gehaald moet zijn. In jou geval na de vliegschool dus je kan het beste deze doen, gedaan door Bling. Veel plezier verder en natuurlijk veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.