San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Wat vinden jullie van de show van Dave Chappelle? Deze serie kan je volgen op The Box op donderdag en het begint om 23:00. Verder kan je ook hier kijken naar afleveringen van de Chappelle Show. -------------------------------------------------------------- Ikzelf vind deze serie erg grappig, en ik lig dan ook telkens in een deuk als ik het weer zie. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 De Chapelles Show is gewoon "Da Bomb"... Ik lach me egt helemaal kapot met die gast! Vooral z'n "Typetjes" zoals Rick James en "Thyrone" zijn egt goed! Check vooral de Link van General Lee! Egt lache! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ja, hij heeft zeer goede typetjes zoals: - Tyrone Biggums - Samuel Jackson - Rick James - Black Gallagher Ik vind deze 4 zijn beste rollen die hij speelt. Dus check die link, en je kan lekker lachen. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Whahahaha ik lach me rot Black gallagher-smash some fruits BITCH! echt zo cool! Bewerkt: 20 mei 2006 door ICE BANANA Reageren
Damos Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik lag me net zo kapot als jullie het is echt gaaf. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ja, er zitten zeker hele goede filmpjes bij, jammer dat ze niet ondertiteld zijn, maar dat maakt niet uit. Ik kan gelukkig goed engels. Maar dat filmpje van Black Gallagher is echt heel goed ja. "Are you ready to smash some fruit?" Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Of met Lil' John! What? Okey! Echt zo droog. Dat is mijn favoriet. Vet zielig voor die vrouw,maar hij is leuk hoor! Reageren
Laurenz Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) I'M RICK JAMES BITCH! UNITYYY hahaha echt te erg! wil je meer Comedy Central zien naast (en ook) Dave Chappelle? klik hier!!!! Groetjes Laurenz Bewerkt: 22 mei 2006 door Laurenz Reageren
pimvandermeer Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 hoi, weet iemand hoe het liedje heet dat je voor een klein deel hoorde op 5 feb. na de sketch van lil jon?? alvast bedankt Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Dat kan je misschien beter vragen in het 'Hoe heet dit liedje topic', wat ook in dit subforum te vinden is. Ik zelf zou het niet weten BTW. BTW welkom op het forum! Bewerkt: 6 februari 2007 door Clowntje_93 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 hoi,weet iemand hoe het liedje heet dat je voor een klein deel hoorde op 5 feb. na de sketch van lil jon?? alvast bedankt Zoek anders effe op Youtube of Google Video welke sketch het is want er zijn meer sketches met/van Lil'Jon.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik vind het wel leuk hoor Soms wel wat rasistische grapjes, maar de meeste sktches zijn echt vet Lil'Jon, de blinde zwarte die dacht dat hij blank was Reageren
Drive Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Alleen als ik die bek van m zie lig ik al in een deuk Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Jep, ik kijk er ook na Die man is zo komisch Offtopic: Ik kijk bijna alles op TheBox na 8 uur, allemaal grappig Reageren
LBG Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Of met Lil' John! What? Okey! Echt zo droog. Dat is mijn favoriet. Vet zielig voor die vrouw,maar hij is leuk hoor! Welke vrouw? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.