Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn PC scherm(monitor) doet nog al raar. Vandaag had ik hem afgekoppeld voor op ene andere PC aan te sluiten. Na dat ik het werk gedaan had op die PC.Sloot ik de PC scherm weer aan op deze PC.Nu zit ik met een probleem. ik zie alles in ene groen kleur.Precies zo een groene schijn.

Ik heb al naar mijn beeld in stellingen gekeken en thema maar daar zie ik niets fout mee.En op de andere PC werkt de PC scherm goed .

:?

Weet iemand wat ik moet doen?

Geplaatst:

Heb je geen magneten dicht bij je monitor liggen? Die maken je monitor in de war. Het kan ook zo zijn dat je monitor beschadigd is tijdens het verwisselen van pc. Controleer dit even, als het niet werkt, help ik je verder.

Geplaatst:

kijk de stekkers even na, wat jij beschrijft is dat Rood en Blauw geen contact maken en Groen wel (bij de videokaart), als die stekker los zit, moet je ff de solderingen bij de contacten controleren

Geplaatst:
Heb je geen magneten dicht bij je monitor liggen? Die maken je monitor in de war. Het kan ook zo zijn dat je monitor beschadigd is tijdens het verwisselen van pc. Controleer dit even, als het niet werkt, help ik je verder.

Geen magneten. Hij is niet beschadigd want als ik hem aan andere pc koppel dan werkt mijn monitor terug goed. Maar bij deze PC blijf ik groene schijn zien :?

Geplaatst: (bewerkt)

Wel..op je beeldscherm bij je opties (knopjes op beeldscherm zelf).

Open dat en er staat ergens zo een soort Hopefijzer.

Dan krijg je een schok en zou het moeten goed zijn.

Dit moet je eens doen om de 12 maanden, bij mij zit het soms roze met wit.

Ik hoop dat dit het is ;).

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

Misschien kun je ook een proberen de stof bij de aansluiting van de monitor weg te blazen. Dit kan ook voor de nodige problemen zorgen.

Geplaatst:
Misschien kun je ook een proberen de stof bij de aansluiting van de monitor weg te blazen. Dit kan ook voor de nodige problemen zorgen.

Heb ik gedaanDat hielp niet.IK heb gewoon de monitor heel de nacht uit laten staan.zonet heb ik heb ik hem weer aan gezet en hij werkt weer te goei ! :)

Bedankt voor jullie raad.Dat kan later nog altijd van pas komen :)

Geplaatst:

Hoe bedoelde je dat je groen zag? Was je hele scherm kleur groen en kon je verder niks zien??? Een kapotte moederbord kan ook rare kleuren op het scherm veroorzaken namelijk.

Geplaatst:

heel beeld was groen maar kon nog mijn burueau blas zo wat zien en zo.

Er staat wel iets voor color te regelen ja.

Momneteel heb ik geen last er meer van. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...