ajps Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 weet iemand waar ik een kogelvrij vest kan krijgen of vinden,en waar kan ik die hartjes vinden voor nieuw leven Reageren
Rullez Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) er zijn ook codes welke console heb je hem Bewerkt: 21 mei 2006 door zonnet Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Hey, Alle Kogel Vrij Vesten (Body Armors) kan je hier vinden. De kaart van die hartjes (Health) vindt je hier. Er zijn ook restaurants als je daarin gaat en je eet wat vult je healt ook weer. Op de map die je bij GTA SA hebt gekregen staan alle restaurants, op de ingame map staan die ook. Succes. Bewerkt: 21 mei 2006 door Typhoon Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hier vind je de heatlhartjes, en hier vind je de kogelvrijevesten. Reageren
Svenie Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) er zijn ook codes welke console heb je hem Laat ik dit even aanvullen. Je hebt idd ook codes voor een armor te krijgen,ik noem ze even op: Pc:HESOYAM Ps2:R1, R2, L1, X, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Xbox:Right Trigger, Black, Left Trigger , A, Left , Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up. Meer codes kan je hier vinden:Wikigta. Speel je niet met codes,kijk dan eens naar de posts van Typhoon en -Matthijs-. Veel succes. Bewerkt: 21 mei 2006 door svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.