koenww Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik heb de vriendin doodgeschoten nu kan k in haar huis maar waar ligt dat pasje? Reageren
Little Mister Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Gewoon even goed kijken in dat huis. Dan moet je hem wel vinden. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Dat light in de buurd van het bed Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Het pasje ligt in haar huis. Mischien heb je het pasje al gepakt. Want het huis is namelijk heel klein. Reageren
megamaggot Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 hey ik weet niet of dit hier echt hoort maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en vond niks. ik zit nu al terug in los santos maar ik heb een aantal missies in san fierro en las venturas niet gedaan(waaronder key to her heart),ik ben niet gebeld en heb de hele ingame-map nagekeken. dus als er nog mensen zijn die dit hebben gehad ik zou graag willen weten of je zonder deze missies in mijn geval de 100% kan halen. greetz Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Nee, Als je écht de volle 100% wilt behalen, zul je óók deze missies moeten doen, en natuurlijk alle bijmissies, zoals Pimping, Triathlon, (Street)races, Taxi en dergelijke. Maar je zult hoe dan ook voor de 100% óók deze missies moeten behalen. Succes verder! Bewerkt: 23 juni 2006 door Pietje II Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Nee, alle missies zijn voor de 100%... Daten niet, maar alle missies tellen mee. EDIT: Pietje II was eerder , 5 seconde... Bewerkt: 23 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
lordremy Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 heyik weet niet of dit hier echt hoort maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en vond niks. ik zit nu al terug in los santos maar ik heb een aantal missies in san fierro en las venturas niet gedaan(waaronder key to her heart),ik ben niet gebeld en heb de hele ingame-map nagekeken. dus als er nog mensen zijn die dit hebben gehad ik zou graag willen weten of je zonder deze missies in mijn geval de 100% kan halen. greetz msichien kan ja SAMA downloaden om te kijken wat je mist, ik ben de site kwijt maar die weet vast iemand wel te vinden volgens mij. Reageren
megamaggot Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ik weet wel welke missies ik niet heb gedaan (heb ik namelijk opgezocht). maar zelf heb ik er niets met gedaan ik heb hem voor de ps2 ,niet gemod,geen riot cheat gebruikt ik cheat wel eens voor de hydra maar verder eigelijk niet. Weten jullie waar je kunt zien hoeveel % je al hebt?? dan kan ik even kijken (ik heb namelijk alle missies al gedaan behalve die) PS:ik heb geen telefoon ofzo gehad Reageren
Bling Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Om te kijken op hoeveel % je zit, moet je even bij misc in stats kijken En het is handig om er een 100% checklist bij te hebben, zo kun je altijd bijhouden wat je al gehaald hebt en wat nog niet. Klik hier voor de 100% checklist Bewerkt: 26 juni 2006 door Bling Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 msichien kan ja SAMA downloaden om te kijken wat je mist, ik ben de site kwijt maar die weet vast iemand wel te vinden volgens mij. Dat is inderdaad een heel erg handig programma. Ik heb hem geupload! Klik om hem te downloaden! Je hebt wel winrar nodig! Reageren
megamaggot Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Bij de san foerro missies weet ik al wat ik verkeerd gedaan heb maar nu zit ik nog met die van las venturas ik heb op de check list gekeken en ik weet welke ik niet heb gedaan. ik zal ze hier even zetten: The Heist Missies [ ] Architectual Espionage [ ] Key to Her Heart [ ] Dam and Blast [ ] Cop Wheels [ ] Up, Up, And Away! [ ] Breaking the Bank at Caligula's moet je hier iets voor doen?? de motorschool ofzo voltooien??? greetz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Nee, dit hoeft niet. Je kunt de missie doen door naar het groene dollartekentje (ofzoiets) te gaan. Na key to her heart moet je eerst een card te pakken krijgen door veel te daten met de vrouw uit de desbetreffende missie. Je hoeft hiervoor dus niet de bikeschool uit te spelen! Dit moet echter wel voor de 100%! Reageren
megamaggot Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ow thnx ik wist al niet waar dat groene dollartekentje voor diende(ik d8 dat het een side mission was:p) greetz Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 De Heist missies (groene $) worden ook gezien als een Side missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.