Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zoek een save game acheter de missie freefall en kan iemand dan ook direc er bij zetten hoe ik hem ergens kan zette zodat k ook nog op mijn eige savegame kan verdr gaan?

Geplaatst:
ik zoek een save game acheter de missie freefall en kan iemand dan ook direc er bij zetten hoe ik hem ergens kan zette zodat k ook nog op mijn eige savegame kan verdr gaan?

Ik heb hier een savegame voor je waar de missie Freefall net gedaan is (Door Ruurd31), maar dan zul je met deze savegame verder moeten. Als je toch met je eigen savegame verder wilt gaan zul je in het Savegame aanvraag forum even iemand moeten vragen, die kan hem dan halen voor je en dan kun je gewoon met je eigen savegame verder spelen.

Overigens zal ik als ik jou was de 2 optie kiezen omdat bij de savegame ook al missies gedaan kunnen zijn die jij nog niet gedaan hebt en dat zou zonde zijn. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een SaveGame na de Missie FreeFall zoekt omdat je deze missie niet kan halen,wil ik hem wel voor je doen.1.Upload je SaveGame via www.rapidshare.de . 2.Scroll naar onder en geef me de link.Dan wil ik hem wel doen :)

Ps : Volgens mij hoef je dan geen Nieuw Topic aan te maken,Matthijs.Want dan heb je 2 Topics voor 1 Missie

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:
hoe ik hem ergens kan zette zodat k ook nog op mijn eige savegame kan verdr gaan?

Ja, je kunt hem ergens anders neerzetten. Als jij jou savegame laad vanaf slotje één, en die savegame staat oorspronkelijk ook op slotje één dan moet je het cijfer veranderen naar 2 t/m 8. Nu staat hij op een ander slotje en kun je met je eigen verder en met een andere savegame ook.

Geplaatst:

hoi koenww, ik heb geen savegame waarna jij nar zoekt maar wel een uitgespeelde savegame.

je moet dit bestand in: mijn docomenten-gta san andreas user files zetten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...