malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) hier mijn nieuwe pic: Rate Pleasee Bewerkt: 21 mei 2006 door malukub0oy Reageren
malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hij is te klein ja ik weet nu niet meer ik had em gerisized met Imageshack in avatar Reageren
Ferre Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Bij mij is het formaat 450×300, is dat de goede? Ik vind hem er nu wel evt eruit zien. Maar waarom maak je dat grijze niet transparant*? Want dat vind er dan echt zó vet uit zien! *Sta op de background layer, en maak een nieuwe layer aan. En verwijder dan de background layer Reageren
malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Bij mij is het formaat 450×300, is dat de goede? Ik vind hem er nu wel evt eruit zien. Maar waarom maak je dat grijze niet transparant*? Want dat vind er dan echt zó vet uit zien!*Sta op de background layer, en maak een nieuwe layer aan. En verwijder dan de background layer ik zal het proberen maar de pic was voor een andere site.. maarja ik zal het proberen;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.