Tim14 Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Ik heb gekeken of het er al stond maar ik heb niks zien staan als het er toch ergens staat haal dit maar weg maar het volgende wat ik vond op de Site van San Andreas was dat ik Salvatore leone even voorbij zag komen op dit plaatje, ik weet zelf bijna zeker dat dit Salvatore in met zijn snor en al een klein beetje grijs haar Het is leuk voor de gene die het nog niet opgevallen was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 ik had hem al in mijn avartar staan! is je dat niet op gevallen, maar ik vind het een heel mooi beeld van salvatore :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 mij was het ook al opgevallen.. en ja dit is salvator leonne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 (bewerkt) is hij dan weer de baas van de mafia, of is hij nou ergens anders de baas van? Bewerkt: 12 oktober 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 is hij dan weer de baas van de mafia, of is hij nou ergens anders de baas van? Dat denk ik niet, ik hoop dat we luigie en joey ook weer een keer terug zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Dit was al heel even aanbod gekomen in het topic: GTA:SA screenshots maar denk dat het geen kwaad kan om er iets specifieker op in te gaan in een apart topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.