Lella Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hoi hoi, Ik weet niet of ik hier bij de goede topic zit, ben namelijk nieuw hier. Maar zou iemand voor mij een savegame willen uploaden voor de missie 'destroy targets' bij de vliegschool? Het lukt me maar niet! Ik heb alle tips, die ik via Google heb gevonden, geprobeerd, maar niks mocht baten.. Dus o wie wil en kan mij helpen? En hoe zit dat nou precies met die savegames.. Moet je dat gewoon plakken bij de San Andreas User Files? Graag hoor ik het snel.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Hey, welkom op het forum! Hier op deze pagina kun je savegame's downloaden. Je kunt bijvoorbeeld de missie Verwant Meadows downloaden en dan is als laatste missie Verwant Meadows gedaan en kun je met de vliegschool beginnen (voor Destroy Targets). Als je hem gedownload hebt zet je hem in je map San Andreas User Files (in Mijn Documenten) en dan haal je hem. Staat er bijvoorbeeld GTASAsf1 dan staat hij op slotje 1. Is het cijfer bijvoorbeeld 6 dan staat hij op slotje 6. Voor de missie 'Destroy Targets' heb ik ook nog wel wat tips, indien je die nodig hebt. Vlieg met je Hunter op de vrachtwagens af. Houd de schietknop in (CTRL) en dan schiet de Hunter allemaal kogels op de vrachtwagens. Vlieg niet te snel langs de vrachtwagens want dan krijg je ze nooit allemaal stuk. Houdd e schietknop netzolangingedruk voordat je klaar bent. Nu vlieg je naar de 2 rijdende auto's bij de Sneak farm. Daar ga je bijna landen (niet op de grond stilstaan want dan gaat de misie verloren!!!) nu houd je weer de schietknop in en schiet je de auto's aangort. Nu hoef je alleen nog maar even te landen en voilà missie gehaald! Hier is overigens ook nog een filmpje over het vliegonderdeel Destroy Targets. Succes Bewerkt: 21 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Lella Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hey, welkom op het forum! Hier op deze pagina kun je savegame's downloaden. Je kunt bijvoorbeeld de missie Verwant Meadows downloaden en dan is als laatste missie Verwant Meadows gedaan en kun je met de vliegschool beginnen (voor Destroy Targets). Als je hem gedownload hebt zet je hem in je map San Andreas User Files (in Mijn Documenten) en dan haal je hem. Staat er bijvoorbeeld GTASAsf1 dan staat hij op slotje 1. Is het cijfer bijvoorbeeld 6 dan staat hij op slotje 6. Hoi hoi, Dankjwel! Maar euhm, op die pagina staan 3 verschillende missies van Verdant Meadows.. Dus dat zou wel de laatste zijn? Deel 3? En bedoel je precies met die slotjes? Ja sorry, ben nog een amateurtje hierin.. :$ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Klopt, je hebt 3 verwant meadows. Ze zijn allemaal op een ander punt gesavet. Met die slotjes dat is niet ingewikkeld. Elk cijfer in de savegame staat voor iets. Elke keer als het cijfer bijvoorbeeld 5 is, dan staat het bij je 'load-list' (laden van savegame's bij je spel) op het slotje nummer bij. IS het nummer 4, dan staat het bij je 'load-list' op nummer 4. SNapje? Reageren
Lella Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Voor de missie 'Destroy Targets' heb ik ook nog wel wat tips, indien je die nodig hebt. Vlieg met je Hunter op de vrachtwagens af. Houd de schietknop in (CTRL) en dan schiet de Hunter allemaal kogels op de vrachtwagens. Vlieg niet te snel langs de vrachtwagens want dan krijg je ze nooit allemaal stuk. Houdd e schietknop netzolangingedruk voordat je klaar bent. Nu vlieg je naar de 2 rijdende auto's bij de Sneak farm. Daar ga je bijna landen (niet op de grond stilstaan want dan gaat de misie verloren!!!) nu houd je weer de schietknop in en schiet je de auto's aangort. Nu hoef je alleen nog maar even te landen en voilà missie gehaald! Hier is overigens ook nog een filmpje over het vliegonderdeel Destroy Targets.Succes Die tips heb ik geprobeerd, dat filmpje heb ik ook al gezien, maar het heeft helaas niet geholpen.. Ik heb trouwens 'Learn to fly' gedownload en in m`n user files gezet, maar als ik het spel opstart, dan moet ik alsnog die missie 'destroy targets' doen.. Doe ik iets fout? Klopt, je hebt 3 verwant meadows. Ze zijn allemaal op een ander punt gesavet. Met die slotjes dat is niet ingewikkeld. Elk cijfer in de savegame staat voor iets. Elke keer als het cijfer bijvoorbeeld 5 is, dan staat het bij je 'load-list' (laden van savegame's bij je spel) op het slotje nummer bij. IS het nummer 4, dan staat het bij je 'load-list' op nummer 4. SNapje? Ik denk dat ik het snap.. maar dan lukt het nog niet..want de learning to fly-gedeelte staat op GTAsf1.b. Ik heb dat gedownload en toen kreeg ik de melding dat er al een soort-gelijk bestand noemde, dus ik heb het overgeschreven. Maar alsnog pakt `ie `em niet.. Reageren
ikt Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Welke SA versie heb je? Er zijn namelijk 3 soorten versies. 1.0, 1.1 en 2.0 Ik denk dat je de 3e hebt. Dan moet je een v2.0 savegame downloaden Reageren
Lella Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Welke SA versie heb je? Er zijn namelijk 3 soorten versies. 1.0, 1.1 en 2.0 Ik denk dat je de 3e hebt. Dan moet je een v2.0 savegame downloaden Uhmm, hoe kan ik daar achter komen..Welke versie ik heb? :$ Reageren
Foxr Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Staat rechtsonder in het menu, staat er niks: heb je versie 1... Reageren
Lella Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Staat rechtsonder in het menu, staat er niks: heb je versie 1... D`er staat niks, nee. Dus dan is het versie 1. Welke savegames kan ik dan wel downloaden? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 D`er staat niks, nee. Dus dan is het versie 1. Welke savegames kan ik dan wel downloaden? Van deze site: http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/ Reageren
Lella Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 D`er staat niks, nee. Dus dan is het versie 1. Welke savegames kan ik dan wel downloaden? Van deze site: http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/ Dat had Ruurd31 me ook gegeven, maar hij doet het niet.. Of ik doe iets fouts.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Je moet ze in de map San Andreas User Files in Mijn Documenten plaatsen. Als je savegame geplaatst hebt in die map, dan moet het er zo uitzien (plaatje hieronder). Als alles zo is, dan klopt het. Ik heb slotje 7 + 8 in bezet genomen. Als jij slotje 1 en bijvoorbeeld 2 beslag hebt genomen en is het GTASAsf1. Succes Reageren
Lella Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Je moet ze in de map San Andreas User Files in Mijn Documenten plaatsen. Als je savegame geplaatst hebt in die map, dan moet het er zo uitzien (plaatje hieronder). Als alles zo is, dan klopt het. Ik heb slotje 7 + 8 in bezet genomen. Als jij slotje 1 en bijvoorbeeld 2 beslag hebt genomen en is het GTASAsf1. Succes Ik zal het `ns proberen.. Alleen zijn de pictogrammen van die savegames geen plaatjes van GTA San Andreas.. Het heeft net zo`n pictogram als bij gta-sa.set zoals dat bij jou staat. Reageren
Lella Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Oke, het is gelukt!!! Dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.