Pietje II Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hallo iedereen! Ik heb een aantal foto's nodig van Mike Toreno, en aangezien ik GTA: San Andreas niet op de pc heb, wil ik aan jullie vragen, ofdat iemand die wél GTA: San Andreas op de pc heeft, screens kan maken van Mike Toreno. Ik heb ze namelijk ergens voor nodig. Van dit heb ik foto's nodig: In de missie 'Verdant Meadows', (de cutscene) zie je Mike Toreno in een geschiedenisboek lezen. Hij zegt wat over dat het niet waar is dat Amerika op Japan een atoombom gegooid heeft e.d. Ik zou nu graag een screen willen hebben van dat Toreno op die stoel zit met dat boek in zijn handen, ondertussen zie je dan ook dat CJ op de achtergrond binnenloopt.Ook zou ik nu graag een screen willen hebben van later in die cutscene, dat Toreno dat geschiedenisboek al heeft weggelegd en dat hij nu staat en met CJ aan het praten is. In de missie 'Stowaway', ook tijdens de cutscene, zie je dat CJ zich achter een aantal kisten heeft verstopt. Je ziet daarna ook die Toreno achter die kisten kruipen. Ook daar zou ik graag een screen van willen hebben, dat je Toreno zo gehurkd ziet. In de missie 'Home Coming' zie je dat Toreno de soundstudio van Madd Dog's Mansion binnenloopt en tegen CJ zegt dat hij Sweet van de gevangenis mag ophalen. Terwijl Toreno dat zegt, zou ik ook graag er een screen van willen. Ik zou je heel dankbaar zijn als je dit voor mij zou kunnen regelen! Ik heb de foto's van Toreno tijdens de cutscene van 'Verdant Meadows' het hardste nodig. Wie zou me kunnen helpen? Zoals ik al zei zou ik je heel dankbaar zijn! Reageren
sarwish Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 kijk hier owh ik heb alleen een paar foto,s van hem Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Aaah hartelijk bedankt! Ik wilde even melden dat die screens maken vanaf de pc niet meer nodig is, want ik bedacht net dat ik van die videowalkthroughs op internet ook screens kan maken. Ik kan me vaag herinneren dat er een site was dat iets van: 'My life in San Andreas' ofzoiets. Maar ik weer de url niet meer. Weet iemand hem toevallig wel? Je zou me er echt veel mee helpen! Reageren
Bling Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) @sarwish, die screens bedoelt hij niet. Hij wil ze van Toreno op een bepaald moment tijdens een cutscene. Ik heb ze even gemaakt. Ze staan hieronder. Veel plezier ermee!! Toreno in stoel met geschiedenisboek: Toreno aan het praten met CJ (staand) Toreno gehurkt achter de kisten: Homecoming: (heb deze screen nu ook even gemaakt) Hopelijk heb je wat aan de screens, succes ermee! EDIT: ik zie net dat je ze niet meer nodig hebt, nouja misschien heeft iemand anders er nog wat aan. Bewerkt: 21 mei 2006 door Bling Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Bling, ik wil je hartelijk bedanken, Fantastisch! Ik zei dat ik die foto's niet meer nodig had, maar in principe heb ik ze nog wel nodig. Ik dacht er even aan dat er een site was met een video walkthrough van SA, zo kon ik ook screens maken van die cutscenes. Maar ik kon de site nog niet vinden. Dus ik vind het echt fantstisch dat je die screens even voor mij hebt willen maken! Echt, als ik nog iets voor je kan doen, dan zeg je het maar! Bewerkt: 21 mei 2006 door Pietje II Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Je kunt de cutscenes ook gewoon op www.video.google.com kijken. Zoek op de missie naam, eventueel missie naam+GTA San Andreas. Daar staan ze allemaal, ze laden snel en je kunt ze ook in full screen kijken. Ik hoop dat je er nog wat aan hebt. Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Je kunt de cutscenes ook gewoon op www.video.google.com kijken. Zoek op de missie naam, eventueel missie naam+GTA San Andreas. Daar staan ze allemaal, ze laden snel en je kunt ze ook in full screen kijken. Ik hoop dat je er nog wat aan hebt. En of ik er wat aan heb! Bedankt voor de tip! Reageren
Bling Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik heb ook nog even een screen van Mike Toreno gemaakt, tijdens de missie 'Home Comming'. Overigens precies op het moment dat hij zegt dat je je broer op mag halen (dat was de bedoeling, toch?). Ik heb de screen in mijn eerste post gezet bij de andere screens, maar hieronder heb ik hem ook even gezet. Nu heb je ze allemaal, he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.