Stievie Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik heb al gezocht maar niets gevonden.. Heeft er iemand een map waarop al de items staan die je zo kan vinden in GTA SA, zonder te kopen, gewoon dingen op straat vinden.. Danku Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Als je wapens bedoelt die je zo in GTA San Andreas kunt vinden, dan moet je eens op deze pagina van Wiki GTA kijken, daar staat namelijk bij elk wapen een kaartje van waar je hem kan vinden. Veel plezier met je wapens! Reageren
Velaro Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Een aanvulling op Froodooo :*Hier* vindt je de Vindplaatsen van alle dingen.Enfin,de Vindplaats-Mappen die het WikiGTA Team tot nu toe heeft gemaakt.De Rode Links zijn zijn nog niet gemaakt,de blauwe Links zijn wel al voltooid. Bewerkt: 21 mei 2006 door Velaro Reageren
Stievie Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Als je wapens bedoelt die je zo in GTA San Andreas kunt vinden, dan moet je eens op deze pagina van Wiki GTA kijken, daar staat namelijk bij elk wapen een kaartje van waar je hem kan vinden.Veel plezier met je wapens! Ik bedoel een kaartje met wapens, geen wapens met een kaartje. En ook niet alleen wapens, maar ook parachutes en zo... Maar heeft er niet iemand 1 kaartje waar gewoon alles op staat? Ik weet zelfs niet als dit bestaat! Reageren
Cool Hand Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Hey Stievie Er is geen kaartje waar alles op staat, hier heb je een kaartje waar wel ALLE wapens op staan >klik< < Dus alle wapens, maar het kan elk wapen zijn. Klik >hier< om een kaartje te zien waar alle parachutes op staan. Om het even voor je te ordenen heb ik alle wapen kaartjes op gezocht, zodat je elk wapen ook apart kan vinden. Hier dus een lijstje. Hand wapens - Brass Knuckles: klik - Knuppel: klik - Katana (Chinees mes): klik - Mes: klik - Schop: klik - Golf stick: klik - Pool stick: klik - Politie bat: klik - Boom zaag: klik Pistolen - Pistool: klik - Gedempt pistool 9mm: klik - Desert Eagle: klik Shot Guns - Shotgun: klik - Combat Shotgun: klik - Shawn off shotgun: klik Kleine machine geweren - Tec 9: klik - Micro MP5: klik - Grote MP5: klik Grote machine geweren - AK 47: klik - M-4: klik Rifles - Country Rifle: klik - Sniper Rifle: klik (Zeer) Zware wapens - Rocket Launcher: klik - Vlammenwerper: klik - Minigun: klik - Hitte zoekende Raket: klik Gooi wapens - Granaat: klik - Molitov Cocktail: klik - Satchel: klik - Traan Gas: klik Hand houd wapens - Brandblusser: klik - Foto Camera: klik - Spuitbus: klik Gifts - Bloemen: klik - Wandelstok: klik - Vibrator: klik - Dildo: klik Hulp items - Warmte kijker: klik - Nacht kijker: klik Voor de parachute moet je weer bovenaan in deze post kijken. Ik hoop dat ik je geholpen heb! Edit Heb een kaartje met alle wapens op 1 kaart toch kunnen vinden, klik maar eens >hier< Koos. Bewerkt: 21 mei 2006 door Cool Hand Reageren
Stievie Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Zeer wel bedankt .. Het was vooral het laatste kaartje, danku! Bewerkt: 21 mei 2006 door Stievie Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ook op onze wikigta staat wel gewoon een kaartje met alle wapens: http://nl.wikigta.org/index.php/Wapen_loka..._San_Andreas%29 Als je met je muis op een van de bolletjes op de map gaat staan, krijg je te zien, om welk wapen het gaat. In deze map staan trouwens naast de normale wapens ook de parachutes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.