gtamaster1 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 heey ik heb op sites wel eens wat gezien over maryad island maar wat is dat? Reageren
Rullez Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 is dat geen mod want ik heb er nog nooit van gehoord Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 jawel het is een mod voor sa maar ik weet niet wat die mod allemaal doet ik dacht alle mappen van gta3 gtavc en sa bij elkaar halen maar dat weet ik niet zeker daarom deze post Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Myriad islands is een total conversion voor GTA. Die aardig succesvol is geworden. Het vervangt de oude map voor een zelfgemaakte map, dus geen samenvoeging van GTA's de website. het forum. hier kan je alle informatie vinden erover die je maar wilt. Reageren
SamShine Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 is hij ook al uit Als je even op de site rond had gekeken zag je dat ze nu bij versie 0.3C zijn, die is er dus te downloaden! Reageren
Flame^ Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 is hij ook al uit Als je even op de site rond had gekeken zag je dat ze nu bij versie 0.3C zijn, die is er dus te downloaden! Inmiddels al bij een Test 1.0 release.. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ja maar ik heb hem nu gedownload en als ik hem opstartr en ik duw op new game dan gaat hij bij de kwart van het laden valt hij uit met ropport verzenden of rapport niet verzenden Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Heb je je gta sa wel gecleant met de mapcleaner. volgens mij moet je dat eerst doen. mapcleaner is te downen @ steves site Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.