gta san adreas fan @ Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik heb een gelede bus (onderste bus)) en als ik die met de gta mod installer van gta games installeer dan krijg ik alleen de voor kant en de achter kant is weg (auto naam PETRO) en als ik eeen cheat doe dan krijg ik de voor kan met een benzine tanker erachter En als ik hem afkoppel en ga kijken bij de lowrider bij het station van los santos dan staan daar geoon de normale trailer. Dus de vraag hoe krijg ik de bus kompleed Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Je zult hem met de IMG-tool moeten installeren. In de handleiding staat beschreven hoe je de files moet vervangen. Hier vind je een handleiding voor de IMG-tool: Tutorial IMG-tool. In het voorbeeld is Vice City gebruikt, maar het werkt ook voor San Andreas. De IMG-tool 2.0 kun je downloaden van gtagames.nl, bij San Andreas tools. Het is niet moeilijk, als je de handleiding en de readme van de mod maar blijft volgen. Succes! Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 dus als ik het goed begrijp kan het alllen via img-tools en niet met gta mod installer Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ja, wat je nu zegt klopt. 'Moeilijkere' mods, bijvoorbeeld gelede voertuigen, of dubbele achterwielen van vrachtwagens, kun je beter handmatig doen. Automatische programma's zijn vaak erg handig, maar maken van dat soort dingen een vaak een zooitje. Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 dat komt omdat je 2 dffs en 2 txds heb, de 1e dff en txd is de voorkant (tanker) de 2e dff en txd is de achterkant (trailer) deze moet je zelf toevoegen anders maakt hij er inderdaad een zooitje van Reageren
noedel Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Inderdaad, je hebt normaal een petro.dff, petro.txd, petrotr.dff en een petrotr.txd Deze moet je allemaal Replacen met de IMG-tool. Als dit gedaan is, dan moet je normaal ook nog enkele lijntjes vervangen in de Program Files>Rockstar Games>GTA San Andreas>data. Meestal in de Handling, Carcols, Carmods en Vehicle. (VERGEET NIET OP TE SLAAN!) Eens je dit allemaal gedaan hebt kan je relaxed gaan rijden met de bus (de tanker dus) Groeten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.