Gunslinger Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Dat was een flinke bump, maar dat maakt niet uit... Ik luister altijd Q-Music, nooit iets anders. Het is gewoon een leuke, afwisselende zender. Ze hebben vaak opmerkelijke of grappige dingen te vertellen. Ook het foute uur (elke werkdag van negen tot tien) is erg leuk, dan komen er nummers langs als Una Paloma Blanca, Ik Heb Een Boot, enz. Echt van die nummers die je anders nooit op de radio hoort. Achter de computer draai ik altijd wat mp3'tjes, ik luister nooit naar gestreamde radio. Mijn Firefox houd niet zo van streaming, dan geeft hij bijna altijd een foutmelding... Reageren
Preddy Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Doorgaans luister ik altijd het internetstation TotalRock, voor Rock & Metal. Zelf af en toe wat liedjes 'requesten', die je na een 30 minuten wel voorbij hoort komen. Toppie zender. ATM heb ik die even ingewisseld voor Arrow, voor de rock-500. >>> Door GTA-Sheep: Heerlijke nummers zitten erbij <<< Reageren
xdr Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ik luister s'avonds altijd naar caz! overdag meestal mp3 Reageren
Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 q-music Q is good 4 you !! Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Caz en voor de grap; Zoneradio Reageren
Dageraad Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Arrow Rock Radio Arrow Jazz Radio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.