NineEleven Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Weten jullie misschien of er een getypte versie bestaat van het hele verhaal van san andreas. waarom cj al die missie doet want ik snap weinig van het verhaal. de filmpjes kijken duurt lang en ik versta ook niet wat ze allemaal zeggen. en het verhaal lijkt me zeer interresant groete, Michael Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Wel als CJ kom je aan in los santos en moet je om je reputatie en vriendekring+familie te redden doo san andreas reizen ps. van een getypte versie weet ik niets Reageren
LBG Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Volgens mij is er wel ergens een bestand waarin alles staat wat de personages zeggen tijdens missies en filmpjes. Reageren
Damos Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Volgens mij is het er niet je moet er gewoon zien achter te komen door de missies te doen Reageren
NineEleven Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik heb de missies gedaaan maar begrijp er geen hol van vb: die jetpack pikken dat heeft toch niets met het verhaal te maken Reageren
Damos Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Niet alles maar dan moet je op wikigta kijken daar staan de hoofd en zij missies Reageren
Cool Hand Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) NineEleven, Om het San Andreas verhaal te bekijken klik je >hier<. Hier kun je tevens alle informatie vinden over San Andreas. Hier een rijtje. Missies: - 100% Checklist - Vigilante - Paramedic - Firefighter - Taxi Driver - Pimping - Freight - Robbery - Import/export Features: - Voertuigen - Personages - Wapens - Gangs - Radiozenders - Dates Collectables: - Unique Stunt Bonusses - Hidden Sprays - Photo oportunities - Horseshoes - Oysters Scholen: - Driving School - Flying School - Boat School - Bike School Overige: - Cheats - Easter eggs - Systeemeisen - Savehouses - Plattegronden - Vindplaatsen - Modificaties - Besturing Edit: Lijstje even aangepast zodat 't overzichtelijker is. Koos. Bewerkt: 21 mei 2006 door Cool Hand Reageren
NineEleven Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 oke thx nu alles eens doorlezen als ik tijd heb Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 vb: die jetpack pikken dat heeft toch niets met het verhaal te maken Jawel je moet de Jet-Pack stelen om de Green Go te kunnen bemachtingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.