DaddyPimp Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Rate mijn nieuwe sig die ik zonet heb gemaakt, vind hem zelf wel mooi geworden Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Rate mijn nieuwe sig die ik zonet heb gemaakt, vind hem zelf wel mooi geworden Hij is inderdaad best mooi geworden. Alleen die 'schim' erdoorheen vind ik nou niet echt passend, zonder had ik hem mooier gevonden (al hoort die er natuurlijk wel bij, want het gaat over hem. Over de kleuren valt niet veel te zeggen, en die heb ik ook niet becijferd, want het is een zwart-wit Sig geworden (Luminocity? ). De tekst had van mij ietsje duidelijker gemogen, want de tekst zie je nu echt bija niet. Cijfers Achtergrond: 7.5 Kleuren: - Render: 7.5 Effecten: 7 Tekst: 6.8 Originaliteit: 7.8 Algehele indruk: 7.5 Eventuele bonus: Ik vind de Sig niet echt heel indrukwekkend, maar dat is vast omdat ik niet veel van rappers afweet, en omdat ik de stijl niet zo mooi vindt... Je krijgt van mij een 7.4. *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Bewerkt: 21 mei 2006 door Froodooo Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Wow, echt een top design DP. Echt super geworden. Ook de render van Proof is er super mooi in verwerkt. Het lijkt nu net dat hij er als geest is zegmaar in de signature en dat is erg goed gelukt. Ook dat Rip Proof is erg mooi erin verwerkt, misschien had je het iets donkerder kunnen doen. Maar ik weet niet of dat er dan nog mooi uit ziet. Iig, een top design wat ik gewend ben van je. Keep it up man. 8,9/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Thanks voor de rates Giz en Froodooo! Ook bedankt voor de Tips. Nog meer rates? Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik vind het heel erg mooi gemaakt Maar 1 ding vind ik het slecht Dat het zo zwart wit is want die vindt ik niet zo mooi Dus darrom geef ik je een 8/10 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Een 8. Alles is mooi. Behalve de kleuren. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 De kleuren zijn zwartwit omdat de foto van Eminem ook zwartwit was, en de achtergrond ook... En toen heb ik de sig daar een beetje naar aangepast. Nog meer rates?? Reageren
Stan O. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Best wel mooi alleen zoals Froodoo al zij is de schim niet echt mooi ik geef je een 7.6 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik heb van Proof expres een schim gemaakt omdat het dan net een geest lijk omdat hij vermoord is... Ik vond het zelf wel passend staan... Meer rates? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Heel leuk gedaan, proof als geest en dan eminem erbij, maar is eminem daar nou een render, of zat hij er al, want anders heb je dat heel mooi in elkaar gezet Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Heel leuk gedaan, proof als geest en dan eminem erbij, maar is eminem daar nou een render, of zat hij er al, want anders heb je dat heel mooi in elkaar gezet Eminem is een render... Ik heb de achtergrond en de render zo goed mogelijk geprobeert ''samen te smelten'' Vind het zelf ook wel geslaagd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.