EXIT Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ben er momenteel mee bezig maar er kunnen geen anderen in Reageren
EXIT Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Dit project ligt ten einden helaas is er geen enkel mogelijke weg op deze mod aftemaken wegens windows te herinstalleren probleem> na dat de computer opgestart was liep i vast EDIT oops dubbelpost ik hoop dat het niet zo erg is >>> Door Matiscus: We zullen het deze keer door de vingers zien. Probeer in het vervolg er wel op te letten. <<< ik weet het het is een veel voorkomend probleem bij mij volgende keer mag je me slaan als ik dubbelpost Bewerkt: 1 juni 2006 door Tectron Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 aah, jammer dat je er mee gaat stoppen man, je was net zo goed op weg Hij begon er al echt op te lijken! Ga je niet meer overnieuwe beginnen dan? Reageren
EXIT Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 nee ik wil nu starten met iets compleet anders wat dat weet ik nog niet Reageren
SWYV Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 zo jammer dat jij stopt met dit bus te maken, het ziet wel goed uit vind ik (alleen de wielen mochten wat kleiner ) Reageren
Puma Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 hij staat een beetje hoog... net een monstertruck Reageren
Donwell Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Hij wordt heel mooi, maar misschien ietsje lager doen, zodat de banden goed in de 'bocht' komen. Voor de rest is hij heel mooi! Edit: Puma was me voor! Trouwens, echt wel jammer dat je er mee gaat stoppen! Hij wordt net zo mooi! Bewerkt: 11 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Hij wordt heel mooi, maar misschien ietsje lager doen, zodat de banden goed in de 'bocht' komen. Voor de rest is hij heel mooi!Edit: Puma was me voor! Trouwens, echt wel jammer dat je er mee gaat stoppen! Hij wordt net zo mooi! Niet stiekem spammen he? Puma was je namelijk meer dan 4 uur voor. En extra commentaar heeft toch geen nut meer aangezien Tectron met dit project gestopt is. Mvg, Wazuup Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Waarom doe je zo? Je bent niet eens Moderator ofzo, maar je doet wel net of je dat bent Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Als er nog mee bezig gaat gaan, dan vind ik dat de achterwielen nog wat naar achteren mogen. Voor de rest is hij goed. Mvg Flitskikker Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Waarom doe je zo? Je bent niet eens Moderator ofzo, maar je doet wel net of je dat bent Mijn excuses hiervoor als ik zo overkwam Ik vond het alleen gek dat hij zijn bericht op een manier edit alsof iemand hem net voor was, terwijl iemand 4 uur eerder had gepost. Maar het was niet mijn bedoeling om als moderator over te komen. Reageren
Donwell Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Ik had dat bericht nog niet gelezen toen ik poste! Reageren
Puma Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 hm lol heeft dit met die schoolbus te maken? :fy: Reageren
EXIT Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ik was genoot zaak om te stoppen na dat onze computer was gecrast 250gb harddisk en ik had nog een paar duizend bytes over dus onze computer liep na 5min vast en hebben we windows opnieuw moeten installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.