gtamaster1 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 heey ik heb opened up v 1.1 van gtagaming.com maar die doet et niet en van gtaplace ook niet weet iemand mischieen eene die het wel doet want van de eerste site doet de link het niet en de andere doet het wel maar als ik dan wel spelen valt hij bij het laden uit Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 heey ik heb opened up v 1.1 van gtagaming.com maar die doet et niet en van gtaplace ook niet weet iemand mischieen eene die het wel doet want van de eerste site doet de link het niet en de andere doet het wel maar als ik dan wel spelen valt hij bij het laden uit Misschien moet je eens een andere versie proberen, versie 1.2 bijvoorbeeld. Die kun je hier downloaden. Misschien doet die versie het wel bij jou? Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik hebhem net geprobeerd maar als ik hem heb gedownload en ik open hem met winzip dan staat er niks in :S Reageren
love the gang Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Da's raar, bij mij gaat het wel. Misschien moet je de nieuwste Winzip installeren (welke site dat weet ik niet) Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Hier zijn nog een paar site's vanwaar je het kan downloaden: Nog een klik Deze is van onze GTA Games Dingen van GTA Games doen het meestal wel! Probeer die dus maar eens, en anders die andere! Bewerkt: 21 mei 2006 door Froodooo Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik heb hem kunnen downloaden maar hij valt na het laden weer uit:( normaal doen mods het altijd Reageren
killerfragger Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 heb je er mods in zitten meschien is dat het probleem wel ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.