Crappy-Apple Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 hey ik krijg een laptop van 15" en 2 GHZ maar ik was wat op de alienware site aan het zien en ik vond diter staan nogal mooie procesors bij maar het is een laptop (de alien) van 17" dus gaat zoon procesor ook in een 15" laptop ? en nog iets er zijn ook mooie video kaarten en gaan deze ook in een 15" laptop ? A.U.B vraag niet waarom ik perse een laptop wil DIT IS WEGENS IETS IN MIJN PRIVé LEVEN !! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 hey ik krijg een laptop van 15" en 2 GHZ maar ik was wat op de alienware site aan het zien en ik vond diter staan nogal mooie procesors bij maar het is een laptop (de alien) van 17" dus gaat zoon procesor ook in een 15" laptop ?en nog iets er zijn ook mooie video kaarten en gaan deze ook in een 15" laptop ? A.U.B vraag niet waarom ik perse een laptop wil DIT IS WEGENS IETS IN MIJN PRIVé LEVEN !! Ik versta je vraag niet zo heel goed, maar ik denk dat je wil vragen of er ook een 15 inch variant van bestaat. Jazeker, Klik De videokaarten kan je zelf kiezen, er is geen verschil tussen 17 inch en 15 inch. Ik ben niet zeker of je gewone grafische kaarten in een laptop kunt proppen. Ik hoop dat ik je vragen goed verstaan heb, anders post je het maar. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 nee wat ik bedoel is ik wil in een laptop dus geen alienware van 15" een procesor zeten van 3 GHZ+ maar ik gaf een voorbeeld dus die alienware maar dat voorbeeld was een 17 " laptop dus mijn vraag was kan ik een 3 GHZ+ in een laptop van 15" laten zeten ? dus gee alien Reageren
Blu3ice Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 nee wat ik bedoel is ik wil in een laptop dus geen alienware van 15" een procesor zeten van 3 GHZ+ maar ik gaf een voorbeeld dus die alienware maar dat voorbeeld was een 17 " laptop dus mijn vraag was kan ik een 3 GHZ+ in een laptop van 15" laten zeten ? dus gee alien Als je geen alienware wilt, wordt het moeilijk. Ik vermoed dat HP 15" laptops heeft met 3+ GHz, maar zeker ben ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.