Flitskikker Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Ik zit rustig dingen op GTAForum te doen en toen kreeg ik dit venster: Is het een virus? Want ik heb helemaal geen Microsoft Visual C+++ ofzoiets. Zoja, hoe haal ik het eraf, mijn virusscanner is eergisteren verlopen, dus ik heb geen virusscanner. Help me alsjeblieft. Groetjes van Flitskikker Bewerkt: 21 mei 2006 door flitskikker Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) het is iets met de internet explower maar ik denk gewoon een foutje als er iets is dan gewoon de explower terug instaleren ps duw CTRL+ALT+DELETE en dan bij proceson en eidig het proces EXPLOWER.EXE dan restart je je pc eff opnieuw Bewerkt: 21 mei 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Internet is iexplorer.exe Windows is explorer.exe Mijn probleem is van explorer.exe. En ik vind het vreemd dat ik helemaal Microsoft Visual C+++ heb. HELP me alsjeblieft. PS: In mijn taakbeheer staat een programma WSOOPScan.exe te draaien. Nog nooit gezien, is dat het virus, of is dat Symantec Online Virusscanner? Bewerkt: 21 mei 2006 door flitskikker Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 waarschijnlijk spyware, dat venstertje volgens mij ook Reageren
Dizcid Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Het is gewoon een fout in explorer. Ik heb ook zo fout nu met photoshop ook iest met RunTime Error. Het is volgens mij echt geen virus maar gewoon een fout. Reageren
Le MrG Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Dit is volgens mij geen virus, er is gewoon een errortje ingeslopen Overigens is explorer.exe niet meteen heel windows Het regelt alleen het taakbalkje, met start enz Reageren
X-TX Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Want ik heb helemaal geen Microsoft Visual C++ ofzoiets.Zoja, hoe haal ik het eraf, mijn virusscanner is eergisteren verlopen, dus ik heb geen virusscanner. Help me alsjeblieft. Dat heb je ook niet, maar er staan wel dingen ervan op. Het is niet handig dat je geen virusscanner op je pc hebt staan nu vrijwel dagelijks steeds moeilijk te bestrijden virussen worden gemaakt. Wat je moet doen: CTRL+ALT+DEL=> Tab 'Processen'=> Zoek explorer.exe=> Selecteer het en druk op 'Proces beeindigen' schrik niet dat je taakbalk verdwijnt en je bureaublad=> Druk vervolgens op tab 'Toepassingen'=> Druk beneden op 'Nieuwe taak'=> Typ in de venster 'Openen: explorer.exe' Daarna zie je alles weer terug zo als het was, blijft de probleem zich vaker voordoen zou ik je pc scannen. Ik denk dat de file 'explorer.exe' beschadigd is door iets. Reageren
Upstream Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Internet is iexplorer.exeWindows is explorer.exe Mijn probleem is van explorer.exe. En ik vind het vreemd dat ik helemaal Microsoft Visual C+++ heb. HELP me alsjeblieft. PS: In mijn taakbeheer staat een programma WSOOPScan.exe te draaien. Nog nooit gezien, is dat het virus, of is dat Symantec Online Virusscanner? Microsoft Visual basic of C++, combinatie daarvan bestaat niet. En dit is waarschijnlijk geen spyware. Windows loopt gewoon op C++, en daar is gewoon een fout opgetreden. Deed je misschien te veel zware processen te gelijk. Waarschijnlijk gewoon een bug of overbelasting van windows. Als je hier regelmatig last van hebt, heb je misschien wel een probleem. Bewerkt: 21 mei 2006 door Upstream Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Dit is wat er nu op mijn scherm staat. Toen ik de map wou openen, kreeg ik de foutmelding. Het had niks met internet te maken. KLIK Reageren
Upstream Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Dit is wat er nu op mijn scherm staat. Toen ik de map wou openen, kreeg ik de foutmelding. Het had niks met internet te maken.KLIK Gebruik of imageshack, of bijlage systeem. Want je plaatje werkt niet. Reageren
X-TX Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Zou je zo vriendelijk willen zijn om er gewoon een screen van te maken? Ik heb namelijk geen zin om bestanden te downloaden en aan de basis daarvan mensen te gaan helpen... aangezien ik nu al zo druk heb. Edit: Upstream was mij voor... Bewerkt: 21 mei 2006 door X-TX Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Opnieuw: Klik voor groter plaatje. Imageshack deet het net even niet, vandaar. Bewerkt: 21 mei 2006 door flitskikker Reageren
Upstream Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Opnieuw: Klik voor groter plaatje.[afbeelding] Vraagje, je zegt: "Dit is wat er nu op mijn scherm staat". Als je gewoon op Ok klikt, en je pc reset. En kijk dan eens of je het nog steeds hebt. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Maar dat durf ik niet, straks crasht hij. Ik wil zekerweten of ik veilig op OK kan klikken. Reageren
X-TX Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat je pc gewoon veel te vol is. Als ik je scherm zo zie is het een en al rommel en ook eigenlijk erg veel wat geladen moeten worden. Als je bureaublad wat opschoont, bestanden die je niet gebruikt verwijderd of ergens anders zet en je taakbalk wat opruimte zal je pc zo ook veel sneller worden. Defragmentatie is ook geen luxe tegenwoordig. Wat ik hieruit kan halen: Je pc kan het niet meer aan... of je toepassing explorer.exe is slecht aan toe. Edit: Als je op Ok drukt zal alleen explorer.exe verdwijnen, dat houd in dat je bureaublad, je taakbalk en overige dingen die door Windows worden weergeven behalve de vensters die nu open staan en nog werken allemaal verdwijnt. Geen reden tot paniek, de kans dat je pc crascht is klein. Enige wat je dan moet doen, is boven mijn post lezen en explorer.exe uitzetten en weer aan. Dan nog, als je Windows niet meer werkt bestaat de Veilige Modus én de Systeem Herstel. Bewerkt: 21 mei 2006 door X-TX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.