Jump to content

VIRUS? Ja of nee? HELP AUB!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Tja, ik heb dus nu Vice City erafgegooid omdat ik maar 300 MB schijfruimte overhad.

Wat als explorer.exe er slecht aantoe is?

Maar dit scherm heb ik nog nooit gehad. En ik heb al een tijdje 300 MB schijfruimte over (1 maand).

Ik heb ook pc gescand op virussen, spyware enzo. en niks gevonden.

Ik vind dat scherm er virus-achtig uitzien, omdat ik Microsoft Visual C+++ niet heb. (Of ik weet niet dat ik het heb.)

EDIT: Wat doet het programma HijackThis v1.99.1?

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:

ik geloof dat dat visual gebeuren gewoon de skin is van windows dus je taakbalk en dergelijke.

ik geloof ook dat dat visual gebeurentje in de exploder.exe zit dus dan kom je weer uit op je windows skin.

klik op ok geen rede tot paniek.

ik had dit ook eens maar dat was gewoon omdat er te veel tergelijke tijd gebeurde....

klik ok reset effe je pc en ruim dan je bureaublad en je taakbalk grondig op dan zal het denk ik niet meer zo snel terug komen.

en als je foutmeldingen krijgt van windows zoals error dit en dat doet het effe niet dan moet het gewoon effe gereset worden.

en ik denk niet dat iemand een virus gaat maken in je xp skinnetje zodat je de heletijd je taakbalk kwijt bent.

greets gybrus

ik geloof dat dat visual gebeuren gewoon de skin is van windows dus je taakbalk en dergelijke.

ik geloof ook dat dat visual gebeurentje in de exploder.exe zit dus dan kom je weer uit op je windows skin.

klik op ok geen rede tot paniek.

ik had dit ook eens maar dat was gewoon omdat er te veel tergelijke tijd gebeurde....

klik ok reset effe je pc en ruim dan je bureaublad en je taakbalk grondig op dan zal het denk ik niet meer zo snel terug komen.

en als je foutmeldingen krijgt van windows zoals error dit en dat doet het effe niet dan moet het gewoon effe gereset worden.

en ik denk niet dat iemand een virus gaat maken in je xp skinnetje zodat je de heletijd je taakbalk kwijt bent.

greets gybrus

Had jij precies hetzelfde?

Zoja, dan kan ik dus veilig op OK drukken.

En wat is beter? explorer uitzetten via CTRL+ALT+DELETE. Of op OK drukken.

Bewerkt: door flitskikker

eerst overal op kruisje klikken behalve bij dat error dingetje.

dan ctrl alt delete.

dan op ok dan naar je ctrl alt deletee ding en volgens ja volgens wie exploder weer aan zetten.

werkt dat niet ok en je superieure reset knop ergens op je pc kast.

( i love that button)

ik had dit een keer toen ik windows opstarte had die het een beetje scheef geladen en gebruikte ik pimp programmatjes(mooiere skins ext)

maar ik zou echt es je bureaublad en taakbalk opruimen..!!

greets gybrus

EDIT ooh en als je precies wilt weten of ik precies het zelfde had nou dan moet je diep in mijn geheugen gaan zoeken dat weet ik zo 1 2 3 niet meer.. :puh:

maar ik had wel iets van visual c++ klik oki anders reset button

Bewerkt: door gybrus
Geplaatst:

nee het is geen virus dan heb je com even niet genoeg ruimte dan moet je gewoon op oke drukken en dan verdwijnt internet

Geplaatst:

Bedank voor jullie hulp, het is weg.

PS: Waarvoor moet je eigenlijk je taakbalk en bureaublad opruimen?

Geplaatst:
PS: Waarvoor moet je eigenlijk je taakbalk en bureaublad opruimen?

Windows heeft ruimte nodig en snelheid om alles te laden. Stel, je bezoekt een heel zwaar website met Flash, muziek en van alles en nog wat. Dan duurt het lang voordat alles geladen is. Dat heb je met Windows ook, als je bureaublad schoon is kun je;

- dingen sneller vinden

- Windows laad sneller

- minder errors, door en

- dood lopende snelkoppelingen

Daarnaast zou ik je pc defragmenteren.

Als je dit alles hebt gedaan is de kans kleiner dat de probleem terug komt. En ik zou wat dingen verwijderen die je niet meer gebruikt, ook programma's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...