Jump to content

xbox vergelijken met playstation 2

wat vind ej mooier x box of playstation 2?  

63 leden hebben gestemd

1. 1. wat vind ej mooier x box of playstation 2?

• xbox
      20
    • playstation
      38

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan appels en peren niet met elkaar vergelijken :puh:

Er is zeer groot verschil tussen Xbox en PS2.

de Xbox is grafischer stukke mooier en heeft door zijn hardeschijf ook veel meer mogelijkheden (modden en Linux erop zetten)

Helaas is het aanbod aan zeer bekende games steeds nog net iets kleiner dan PS2.

Daarom kopen de meeste mensen een PS2 omdat er veel meer games op zitten zoals GTA. Dit komt door het contract tussen Sony Playstion en Rockstar.

Als dat niet zo was zouden denk meer mensen GTA op de Xbox spelen omdat het er dan veel mooier uit zou zien.

Niets kan echter op tegen een normale PC! :lol:

Daarom stem ik toch maar Xbox

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

9

• Sasuke

5

• Trax

3

• Death333

3

Geplaatst:
Niets kan echter op tegen een normale PC! :lol:

Ah, hier zit je toch fout.

Uit onderzoek is bewezen dat veel meer mensen console's gaan kopen, omdat je voor een pcgame, vaak, wanneer het een goede game is, weer iets in je pc moet proppen, om het normaal te laten werken.

Bij console's is dit niet zo, je douwt die disc erin, en gamen maar.

Console's lopen in op de pc, en ze gaan ooit winnen, daar ben ik zeker van.

Geplaatst:

ik durf te wedden wanneer je een shooter goed kan spelen op een gameconsole dat het dan snel gedaan is met de pc alleen omdat het nu nog best crappy is om een shooter op een console te spelen gebruiken nog veel mensen een PC.

Geplaatst:
ik durf te wedden wanneer je een shooter goed kan spelen op een gameconsole dat het dan snel gedaan is met de pc alleen omdat het nu nog best crappy is om een shooter op een console te spelen gebruiken nog veel mensen een PC.

Zou er ook een muis en een toetsenbord kunnen op een Console? dan zou het een stuk makkelijker zijn

Geplaatst:

Tuurlijk die zijn er gewoon hoor ;)

Ik vind egt de PS niet BETER maar gewoon het leukst omdat daar gewoon zoveel games voor zijn en al zo lang bestaat enzo..

Bij de PS3 zal alles denk ik wel BETER dan de xbox zijn ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wel een playstation 2 maar heb nog nooit ge xboxt of hoe je het wil noemen maar playstaion 2 vind ik niet fantastisch ik heb liever de pc

Bewerkt: door petersmurfje
Bij de PS3 zal alles denk ik wel BETER dan de xbox zijn ;)

Dan denk ik dat de xbox 2 weer beter zou zijn als playstation 3, tenzij sony de ideeen van de Xbox jat <_< .

Xbox is een machtig apparaat als je er een harde schijf op laat zetten, dan hoef je nooit een cd rom voor een spel te gebruiken

Bewerkt: door tim13
Geplaatst:

ik ga voor ps 2 maar misschien zijn de grapics van san andreas wel mooier op playstation dan xbox of andersom maar dat weet je pas wanneer het spel uit is.

Geplaatst:
ik ga voor ps 2 maar misschien zijn de grapics van san andreas wel mooier op playstation dan xbox of andersom maar dat weet je pas wanneer het spel uit is.

Dat zal wel onwaarschijnlijk zijn, vrijwel alles is mooier op de Xbox op de playstation komen gewoon meer spellen en daarom kiest iedereen voor de playstation

Geplaatst:
die 2 kan je gewoon niet vergelijken....de PS2 is een stuk ouder dan de Xbox....oneerlijke strijd

nou en de xbox is super lelijk en groot et enige wat er makkelijk aan is , is dat een hdd in zit de ps2 is veel mooier en platter vooral de nieuwe slim line (2x zo dun en net zo duur)

Geplaatst:

Als ik moest kiezen kies ik echt voor de Playstation, omdat ik de Xbox maar lelijk vind en de PS2 vind ik er wel flex uitzien namelijk.

Maar toch blijf ik de PC het mooiste vinden

ik ga toch voor playstation 2 mischien zijn de graphics op xbox beter en mooier maar xbox heeft een klote controller ps2 controller is beter ligt ook lekkerder is je hand

ik vind ps2 in zijn geheel beter en mooier dan XBOX

Bewerkt: door tupac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...