Jump to content

Video kaart driver probleem...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu sinds vrijdag een nieuwe videokaart en sinds vrijdag probeer ik hem te installeren\werkend te krijgen.

ik heb al meerdere drivers gedownload maar bij elke driver krijg ik het zelfde verhaal de drivers van de meegeleverde cd werken ook niet(op dit moment)

als ik de wizard hardware toevoegen gebruik krijg ik aan het einde deze melding.

aaah8sj.jpg

het enige wat windows nu dus tegen mij zegt de gegevens zijn ongeldig.... :duh:

mijn systeem is goed genoeg voor die kaart informatique heeft ons die kaart namelijk toegewezen.

nogmaals het is een XFX geforce 6200.

ik begrijp echt niet wat het probleem is en op internet heb ik ook nog niks gevonden...

als iemand mij kan helpen heel erg bedankt.

Wat heb ik allemaal al gedaan.

kaart aangeduwd

diverse drivers gedownload van de nvidia site en de xfxforce site.

veel op internet gezocht.

op meerdere manieren probeerd om het stuurproggramma te installeren.(driver)

echt niks heeft geholpen.

alles gedaan via het megeleverde boekje oude drivers uninstallen oude video kaart eruit nieuwe erin en dan begon het probleem.

greets gybrus

alvast bedankt.

Geplaatst:

Je kunt kijken of er geen kleine krasjes en scheurtjes in je videokaart zitten. Als dit het geval is,

komt het heel waarschijnlijk daardoor. Ook kun je op de site van de maker van de videokaart kijken,

of het probleem vaker voorkomt (kijk in de FAQ), of stel je vraag op het Forum van de desbetreffende producent.

Het is ook handig om gewoon even terug te gaan naar de winkel morgen, omdat je hem pas sinds vrijdag hebt.

Zij kunnen je vast ook nog verder helpen met je probleem, of je een andere videokaart meegeven.

Geplaatst:

scheurtjes en krasjes dan zou men video kaart het toch gewoon helemaal niet doen of heb ik het nou fout.

het enige wat niet lukt is driver installeren op windows.

mischien een probleem met windows..??

naja ik weet het niet daarom vraag ik het nu ook.

greets gybrus

Geplaatst: (bewerkt)

Had je voorheen een andere videokaart? Zoja, heb je daarvan de driver en bijbehorende software verwijderd, doe dat dan eerst voordat je de nieuwe driver installeerd..

Had je voorheen een onboard videokaart? Zoja, dan moet je voordat je de nieuwe gfxkaart in de pc drukt de onboardkaart uitschakelen in de BIOS.. Pas daarna kan de nieuwe kaart erin en zal windows de nieuwe hardware herkennen...

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

1 uninstaled de vorrige drivers daarna kaart eruit nieuwe erin nieuwe driver er op(teminste dat probeer ik)

2 gewone video kaart geen onboard

3 hij herkend de kaart hee er is nieuwe hardware klik hier om het stuurproggramma te installeren...

greets gybrus...

ik b=vindt dit nu heel vervelend worden....

heeft nog nooit iemand dit gehad??

Geplaatst:

1. Het kan zijn dat je hem in de verkeerde poort gestoken hebt.

2. Ben je niet vergeten de voeding aan te sluiten?

Geplaatst:

1 verkeerde poort nee

2 voeding niet aan sluiten dan heb ik toch ook geen beeld :duh:

en nieuwe drivers na elke instalatie krijg ik dat irritante venster.

de gegevens zijn ongeldig ook van de instalatie cd....

greets gybrus

ik vermoed dat windows probs heeft met die video kaart :cab:

Geplaatst: (bewerkt)
1 verkeerde poort nee

2 voeding niet aan sluiten dan heb ik toch ook geen beeld :duh:

en nieuwe drivers na elke instalatie krijg ik dat irritante venster.

de gegevens zijn ongeldig ook van de instalatie cd....

greets gybrus

ik vermoed dat windows probs heeft met die video kaart :cab:

1. Hoe oud is je computer?

2. Als alle tips van andere GTAForum'ers niet helpen, ga naar de winkel en vraag je geld terug.

Maar als je beeld hebt, werkt hij toch? De drivers zijn niet noodzakelijk. (voor mijn 6600GT heb ik ze ook niet geïnstalleerd)

Bewerkt: door Blu3ice
Geplaatst:

uuhmm juist ja geen driver....

weet je wel hoe sloom dan alles gaat steeds dat hertekenen van alles met een driver gaat alles duizend keer sneller.....

pc is uit 2002 geloof ik.

greets gybrus

Geplaatst:

Blu3ice, dat snap ik niet. Als geen drivers erop hebt functioneert je videokaart niet goed.

Gybrus, ga gewoon terug naar de winkel en zeg hun de foutmelding.

Geplaatst:

laat het voortaan bij de pc zaak zelf installeren, als er iets mis gaat ben jij er niet aansprakelijk bij en je krijgt zo een nieuwe

Geplaatst:
laat het voortaan bij de pc zaak zelf installeren, als er iets mis gaat ben jij er niet aansprakelijk bij en je krijgt zo een nieuwe

Het is niet gebruikelijk als je een videokaart koopt en je neemt dan je PC daarvoor mee naar de winkel :puh: .

Geplaatst:

dat ligt eraan waar je hem koopt, bij de mediamarkt ofzo is dit een beetje raar, maar bij een gewone computerzaak maakt het niet uit (zeker niet als je zelf al weet dat je het niet voor elkaar krijgt)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...