Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: 3 Badges voor winnaars FotoContest Vc

Stijl: Fleurig

Grootte: Wat past voor een Badge,hier ken ik niet veel van :$

Afbeelding:/

Tekst: 1.Winnaar FotoContest Vc bovenaan,de naam kennen we nog niet.2.2e FotoContest Vc,3.3e FotoContest Vc.

Rand: 1Px Oranje

Kleuren: Goud,geel en brons

Render (optioneel):/

Extra (optioneel):Zou je de Badges via PB willen verzenden ? Het moet een verassing zijn ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

voltooid8oc.png

GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: Velaro

Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.

----------------------------------------------------------------

IMAGE INFORMATION

11no.jpg

http://img325.imageshack.us/img325/2033/11no.jpg

Grootte (in kB): 11.9 KB

Grootte (in px): 195×238 px

voltooid8oc.png

Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.

IMAGE INFORMATION

27mj2.jpg

http://img504.imageshack.us/img504/3777/27mj2.jpg

Grootte (in kB): 11.08 KB

voltooid8oc.png

IMAGE INFORMATION

31iq.jpg

http://img504.imageshack.us/img504/4954/31iq.jpg

Grootte (in kB): 12.37 KB

Mijn photoshop deed het niet, sorry voor het ongemak.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

Hartelijk bedankt :) Ze zijn dan wel met Paint gemaakt maar ze zijn Fantastsich,ik zal ze zeker gebruiken ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Hartelijk bedankt :) Ze zijn dan wel met Paint gemaakt maar ze zijn Fantastsich,ik zal ze zeker gebruiken ;)

Serieus?

Gizmo, ik wil niet erg vervelend zijn, maar laat zulke dingen dan aan andere GT-leden over. Om 100% eerlijk te zijn vind ik die badges walgelijk. Als je geen PS hebt of hij werkt niet meer, meld dat dan bij mij aub.

Als Velaro deze opnieuw wil laten doen mag dat, het is geheel jouw keuze.

>>> Door .Levi.: Niet tevreden, Pb dan Slimm of mij om het topic te heropenen.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...