kees1991 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik heb gister battelfielt 2 geinstaleert aleen ik snap niet wat ik moet doen ik kan aleen in solo spel een paar missies een stuk of 5 en dan kan ik nog online wat ik niet leuk vint dus wat moet ik doen voor ofline ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Je hebt denk ik alleen in het begin een paar missies, die moet je dan uitspelen om verdere missies te unlocken. Dus je moet niet bang zijn dat er zo weinig inzit, je moet gewoon steeds missies unlocken. Ik heb het spel zelf niet, maar het lijkt me logisch dat het op deze manier gaat... Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Je moet een online acount aan maken de nieuweste patch er op en klaar is kees. Reageren
ComiXs Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Als je Battlefield2 voor de singleplayer koopt ben je mooi stom bezig, dit is gemaakt voor online. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ha ja dan ben je zeker gek als je battlefield koopt voor in je eentje! op het begin krijg je een paar levels aan daar zul je het mee moeten doen! je kunt alleen hoger in rang gaan en nieuwe wapens unlocken maar levels krijg je maar heel af en toe met een patch (zoals wake island 2007 die bij patch 1.1 erbij werd gestopt ) een nieuw level binnen. kun je niet wachten? dan download je gewoon mappacks of een een booster pack, of je maakt zelf een level Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ha ja dan ben je zeker gek als je battlefield koopt voor in je eentje!op het begin krijg je een paar levels aan daar zul je het mee moeten doen! je kunt alleen hoger in rang gaan en nieuwe wapens unlocken maar levels krijg je maar heel af en toe met een patch (zoals wake island 2007 die bij patch 1.1 erbij werd gestopt ) een nieuw level binnen. kun je niet wachten? dan download je gewoon mappacks of een een booster pack, of je maakt zelf een level Lolzors ik gebruik hem ook alleen voor single player, vind ik leuker, maar goed ieder zijn smaak, en zeker niet gek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.