malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 dit is de site.. Crazystuff.orgJa site is nog niet af.. ik moet nog alles uitzoeken hoe je iets kan aanklikken maar daar vraag ik iemand voor.Dit is de TemplateBij sommige comp.(eigenlijk heel veel:P) zie je geen zwarte omlijning aan de rechterkant Maar bij mij wel:PAlstu.. Reageren
Juice Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Wow, echt heel mooi! Goed gedaan, al helemaal als het je eerste template is. Ga zo door zou ik zeggen! Reageren
malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Wow, echt heel mooi!Goed gedaan, al helemaal als het je eerste template is. Ga zo door zou ik zeggen! Danke Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Erg mooi! Alleen het content is klein of heb je dat voor veiligheid gedaan dat niemand er iets aan heeft.. Mooie kleuren combo. Een dikke 8.4/10 Reageren
The Mafia Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Als je Tekst wil laten Linken dan doe je dat zo. 1>Open je Template in Photoshop. 2>Neem de Slice Tool en maak een vak om de Tekst dat aanklikbaar moet worden. 3>Klik dan op dat vak en vul dan bij url : # in. 4>Sla hem op als HTML bestand en open hem in Kladblok en verander het # in de url waar hij naar toe moet. Reageren
malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Als je Tekst wil laten Linken dan doe je dat zo.1>Open je Template in Photoshop. 2>Neem de Slice Tool en maak een vak om de Tekst dat aanklikbaar moet worden. 3>Klik dan op dat vak en vul dan bij url : # in. 4>Sla hem op als HTML bestand en open hem in Kladblok en verander het # in de url waar hij naar toe moet. ja ik doe dat niet mijn oom is webmaster en Ic'ter en die doet het ff voor me;-) maar alsnog bedankt ik ga het in de toekomst wel uitproberen Reageren
Stan O. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Mooi Gedaan ik geef je een 9.5 nee een 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.