Tim Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Als je in vc helemaal door rijdt (ook door water) dan stopt de spelwereld na de hand, hoe kan ik er voor zorgen (is dit wel mogelijk) dat die spelgrenzen weg zijn of verder weg staan Reageren
Ironfist Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 niet wehgalen,wie voorbij de borders komt heeft een crash en als je het wilt testen:vlieg er door met jetpack Reageren
Tim Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 niet wehgalen,wie voorbij de borders komt heeft een crashen als je het wilt testen:vlieg er door met jetpack oke dan weet ik dat Reageren
Ironfist Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 (bewerkt) je kan altijd proberen de coordinaten te achterhalen en dan eens kijken in de main.scm of je het terugvind,en dan proberen verruimen Bewerkt: 13 oktober 2004 door ironfist99 Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Dit gaat gaat helaas nog niet. De randen van de game-wereld zijn hardcoded in de gtavc.exe. Er zijn wel mensen mee bezig geweest om deze op te rekken, en die hebben gedeeltelijk ook wel succes gehad, maar ze hebben het nooit stabiel gekregen. Tenzij je zelf assembly kent, en de gtavc.exe kunt uitpluizen, zou ik het maar vergeten.... Reageren
Ironfist Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2004 ik heb wel een dissasembler maar kan er niks van Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2004 Ik kan wel assembly, en ben ook al wel in de engine wezen kijken, maar heb er nog niet de tijd in gestoken om iets nuttigs te doen..... Reageren
Ironfist Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik kan wel assembly, en ben ook al wel in de engine wezen kijken, maar heb er nog niet de tijd in gestoken om iets nuttigs te doen..... is er iets dat jij niet kan :blink: ? hoe heb je dat geleerd eigenlijk? Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Assembly was gewoon deel van mijn regulier opleiding: HTS computertechniek en informatica aan de UT. Reageren
X-TX Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) ik ga later voor it-er studeren hoop dat ik dan beter voor gta kan modden want ik vind het echt kicken hoop dat ik dan zo veel weet als jou ( srry gaat niet over die vraag ) Bewerkt: 5 november 2004 door neophyte13-2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.