Ben_92 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) hallo kan iemand voor mij bij gta de politiemotor ombouwen tot een nederlandse politiemotor? je weet wel , met die blauw/rode strepen? en dan die bestandjes of hier neerzetten of naar mij toe mailen?? asje wil iemand dit doen??? bvd benjamin Bewerkt: 21 mei 2006 door Ben_92 Reageren
Crowsoul Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 hallo kan iemand voor mij bij gta de politiemotor ombouwen tot een nederlandse politiemotor?je weet wel , met die blauw/rode strepen? en dan die bestandjes of hier neerzetten of naar mij toe mailen?? asje wil iemand dit doen??? psv_tha_best_92 (at) hotmail DOT com bvd benjamin haha das nu net wat ik uiteindelijk wil doen eens ik mijn texture met alpha onder de knie heb. De hond op het dak is eigenlijk aar een oefen projectje Reageren
Extr3m3 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Waarom wil je dat iemand het voor je doet? Terwijl het helemaal niet zo moeilijk is om een voortuig te retexturen ... Reageren
Crowsoul Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Waarom wil je dat iemand het voor je doet?Terwijl het helemaal niet zo moeilijk is om een voortuig te retexturen ... nee? Wil je daar dan es een mooie tut over maken? Ik zit al een tijdje te knoeien om mooi te kunnen terxturen zie mijn topic Bewerkt: 21 mei 2006 door Crowsoul Reageren
Ben_92 Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) oke, en welk programma heb ik nodig om die copbike.txs enz. te bewerken??? en bij TXD Workshop kan ik alleen txd en geen dff aanpassen dus daar heb ik nix aan... Bewerkt: 21 mei 2006 door Ben_92 Reageren
Crowsoul Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 oke, en welk programma heb ik nodig om die copbike.txs enz. te bewerken???en bij TXD Workshop kan ik alleen txd en geen dff aanpassen dus daar heb ik nix aan... Pfffffff niemand wil me helpen jong. Anders had ik al een gans wagenpark belgische en nederlandse prioritaire voertuigen getextureerd Reageren
Ben_92 Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 oke, en bedankt. en heel veel succes Reageren
EXIT Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 het wil niet lukken want ik krijg steets een error Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.