Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er relaxed uit,

Ik denk dat als je de pattern die er over heens taat weg zou halen,

En Aan beide kanten van je website een shadow doet.

(+Plus in je codatie een paar <br> Te zetten zodat je website wat meer centraal komt te staan, hij schijft dan naar beneden)

Zelf vind ik het wel mooi, als je de patterns op de banner en het menu zou weg halen zou hij er proffesioneler er uit zien.

Btw er staat Bruehes

Geplaatst:

Niceee echt een dizcid style..

ik geef je een 9!!! w00t echt mooi

wil je ook even naar mijn template kijken

chek ''1st. Template''

alvs bedankt enuh die 9 is mijn hoogste vote tot nu toe;-)

Geplaatst:

-supremecars- bedankt voor de tips morgen ga ik het aan passen en dat van Bruehes kwam ik ook net achter :bonk: .

Geplaatst:

hij ziet er zeer mooi uit!

maar ik vin hem een beetje leeg/simpel maar wel rustig en mooi daar zou je misschien nog wat aan kunnen veranderen ;)

die scanlines zou ik eerder alleen in je banner en in het onderste gedeelte

en ik vind de kleure allemaal zo dof maar dat is ook wel weer een beetje mooi:D :*D

mijn cijfer: 8.2

Geplaatst: (bewerkt)
-supremecars- bedankt voor de tips morgen ga ik het aan passen en dat van Bruehes kwam ik ook net achter :bonk: .

Er staat ook tutoarials ipv tutorials :bier:

Je lay-out ziet er erg goed uit.

8/10

Bewerkt: door Wazuup

Erg mooie template, alleen je kan hem niet voor veel onderwerpen gebruiken... Maak eens bijv. een template voor autofansite ofzo ;) Een 8/10 en let ook op je spelling hé :puh:

Bewerkt: door Grove St.
Erg mooie template, alleen je kan hem niet voor veel onderwerpen gebruiken... Maak eens bijv. een template voor autofansite ofzo ;) Een 8/10 en let ook op je spelling hé :puh:
Integendeel zelf, het is juist voor heel veel onderwerpen. Zodra je de letters veranderd zou je eigelijk elke site erop kunen zetten. Juist met een autofansite-template wordt het aantal mensen die hem kunnen gebruiken minder.

En idd, ziet er zwaar relaxed. Alleen iets te veel pattern's, die maken het erg druk. Je coding ziet er trouwens ook stukken beter uit. Alleen dit Kan niet.

<body background="images/background.png"

<BODY BGCOLOR=#FFFFFF LEFTMARGIN=0 TOPMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0>

Ik wil best die mooie background.png van je zien, maar dan moet het wel dit worden.
<body background="images/background.png" BGCOLOR=#FFFFFF LEFTMARGIN=0 TOPMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0>

Voor de rest echt goed gelukt.

Bewerkt: door Upstream
Geplaatst:

Nou, hier kan je bijv. geen autosite of een 007 site van maken, dat staat gewoon niet. Dit is meer een design pagina. Maarjah daar hebben we het niet over ontopic maarweer..

Bedankt voor rates en tips. :Y

Die foutjes die ik heb gemaakt komt omdat erg moe was van een verjaardag :puh: .

Edit: Ik heb de template nu bewerkt

Bewerkt: door dizcid

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...