007 RoadRunner Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Vertel ons wat je ervaringen zijn, hoe je hem vind en als je er geen hebt of je er een zou willen kopen. Ikzelf heb een Aldi PC, wel wat uitgebreid maar nog steeds een Aldi PC en hij bevalt me prima. Zeer snel en echt muisstil. Het design is ook goed en voor een mooie prijs. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik heb ook een Aldi pc en mij bevalt ie ook prima. Zoals RoadRunner al zegt hij is snel, stil en het design is ook heel mooi. Een Aldi pc is echt een aanrader. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Mijn buurman heeft er ook 1 en die werkt erg goed. Het merk is Medion. Mijn volgende PC zou ook weleens een Medion PC kunnen worden, ik vind ze erg goed werken en betrouwbaar en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Mijn buurman heeft er ook 1 en die werkt erg goed.Het merk is Medion. Mijn volgende PC zou ook weleens een Medion PC kunnen worden, ik vind ze erg goed werken en betrouwbaar en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs. Even een vraagje. Wat is een aantrekkelijke prijs? Aangezien ik geen verstand heb van prijzen van PC's. Over een tijdje moet ik waarschijnlijk ook een nieuwe PC hebben. Ik ben niet erg op de hoogte van prijzen van PC's. Ik heb nog een vraag. Wat is er beter aan een Medion PC dan aan bijvoorbeeld een Dell of een HP PC? Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Mijn vriend had een jaartje ofzo geleden een Aldi PC gekocht. En hij ging wel goed enzo maar ik dacht, ik ga even alles eens goed opzoeken op het internet. Wat bleek nu dat de grafische kaart helemaal niet bestond. Ik had eens gegoogled en had een artikeltje gevonden dat Radeon een overeenkomst zou gemaakt hebben met Aldi. Dat Radeon zeer goedkope Video kaarten maakte en Aldi ze gebruikte in hun PC's . Die kaarten zouden sneller stuk gaan en van slechte kwaliteit zijn. Ook een maand na dat me vriend zijn PC had gekocht, is zijn harde schijf stuk gegaan. Dus geef mij maar lekker een zelf samengestelde PC . Ik heb de losse onderdelen in Duitsland gekocht, wat goedkoper is en daarna zelf in elkaar gezet. Spint nu nog als een katje . Heb er veel plezier aan. Greetz Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 No Way, ik hou het bij goed kwaliteit en design... Ookal was hij prijzig mijn pc is snel, mooi design, en goede onderdelen die niet ( snel ) kapot kunnen gaan. Wel kopen wij drinken en eten bij de Aldi, maar dat supermarkten Pc's verkopen dan weet je al dat het weg gooi pc's zijn. Na een paar maanden zijn ze al kapot... maarjah iedereen zijn wil Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 No Way, ik hou het bij goed kwaliteit en design... Ookal was hij prijzig mijn pc is snel, mooi design, en goede onderdelen die niet ( snel ) kapot kunnen gaan. Wel kopen wij drinken en eten bij de Aldi, maar dat supermarkten Pc's verkopen dan weet je al dat het weg gooi pc's zijn. Na een paar maanden zijn ze al kapot... maarjah iedereen zijn wil Onzin..Die computers bij de Aldi en Lidl zijn kwalitatief zeer sterk, en bovendien zeer scherp geprijsd. In die computers zijn veelal producten van topmerken verwerkt, die echt niet na een paar maanden kapot gaan. Bovendien heb je op dat spul 2 jaar volledige garantie aan huis, dus mocht er onverhoopt wat mis zijn heb je nog geen probleem. Er wordt meestal ook een softwarepakket bij geleverd waar je "u" tegen kan zeggen. Een pakket waar je normaal gesproken veel geld voor moet betalen..... Je moet niet denken, oh dat is goedkoop dus het moet rommel zijn. Nee, die computers worden met zeer grote aantallen ingekocht en kunnen daarom zo scherp geprijsd zijn. Van mijn omgeving heb ik niets dan lof gehoord over in dit geval Medion producten. Je kan er gewoon vanuit gaan dat dergelijke producten heel betrouwbaar zijn. Het is niet voor niets zo dat die computers binnen een dag al uitverkocht zijn hoor. Het is gewoon moeilijk om er één te bemachtigen omdat ze zo gewild zijn.. Reageren
-Niels- Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Wij hebben ook een Aldi PC, het is wel een goede alleen een aantal jaren oud. Hij loopt ook niet meer zo soepel als toen we hem kochten, opzich wel jammer. Reageren
Advancegta Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 hoeveel scheelt dat dan ongeveer? Is het dan niet alles een beetje minder? bv minder hardeschijf videokaart. overigens kom ik elke week bij de aldi en ik heb nog nooit een pc zien staan? wel hebben ze altijd van die leuke aanbiedingen zoals een fiets enzo Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Mijn buurman heeft er ook 1 en die werkt erg goed. Het merk is Medion. Mijn volgende PC zou ook weleens een Medion PC kunnen worden, ik vind ze erg goed werken en betrouwbaar en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs. Even een vraagje. Wat is een aantrekkelijke prijs? Aangezien ik geen verstand heb van prijzen van PC's. Over een tijdje moet ik waarschijnlijk ook een nieuwe PC hebben. Ik ben niet erg op de hoogte van prijzen van PC's. Ik heb nog een vraag. Wat is er beter aan een Medion PC dan aan bijvoorbeeld een Dell of een HP PC? De prijs vane en pc is afhankelijk van wat je er mee wilt doen. Wat wil jij er mee doen dan? Reageren
Jarno Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Wij hebben ook een Aldi PC, het is wel een goede alleen een aantal jaren oud. Hij loopt ook niet meer zo soepel als toen we hem kochten, opzich wel jammer. Dat is met elke PC als je hem veel gebruikt (En dus veel software etc. installeert). Als je je PC nu formateert en Windows er weer opzet draait hij weer soepel hoor. Heb je met elke pc Reageren
-Niels- Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Wij hebben ook een Aldi PC, het is wel een goede alleen een aantal jaren oud. Hij loopt ook niet meer zo soepel als toen we hem kochten, opzich wel jammer. Dat is met elke PC als je hem veel gebruikt (En dus veel software etc. installeert). Als je je PC nu formateert en Windows er weer opzet draait hij weer soepel hoor. Heb je met elke pc Maar ik bedoel, PC maakt een erg lawaai en bij iederen PC die ik zie hoor ik helemaal niets. Ook is het geen goeie en geen snelle. Tijd voor een nieuwe! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Wij hebben ook een Aldi PC, het is wel een goede alleen een aantal jaren oud. Hij loopt ook niet meer zo soepel als toen we hem kochten, opzich wel jammer. Dat is met elke PC als je hem veel gebruikt (En dus veel software etc. installeert). Als je je PC nu formateert en Windows er weer opzet draait hij weer soepel hoor. Heb je met elke pc Maar ik bedoel, PC maakt een erg lawaai en bij iederen PC die ik zie hoor ik helemaal niets. Ook is het geen goeie en geen snelle. Tijd voor een nieuwe! Lawaai heeft vaak te maken met de ventilators.. Als hij zoals jij zegt al een aantal jaartjes oud is, heeft er zich een hoop stof verzameld in je pc.. Aangekoekte stof die zegmaar je ventilator laat zoemen.. Advies: kast openhalen (schrikken van de hoeveelheid stof ), en schoonblazen. Dat kan je met de stofzuiger doen, die kan je meestal ook op blazen zetten. Laatst had ik mijn pc schoongeblazen met een bladblazer, dat was een beetje te geweldadig volgens mij. Gelukkig is het nog goed gegaan.. Reageren
Jarno Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Wij hebben ook een Aldi PC, het is wel een goede alleen een aantal jaren oud. Hij loopt ook niet meer zo soepel als toen we hem kochten, opzich wel jammer. Dat is met elke PC als je hem veel gebruikt (En dus veel software etc. installeert). Als je je PC nu formateert en Windows er weer opzet draait hij weer soepel hoor. Heb je met elke pc Maar ik bedoel, PC maakt een erg lawaai en bij iederen PC die ik zie hoor ik helemaal niets. Ook is het geen goeie en geen snelle. Tijd voor een nieuwe! Lawaai heeft vaak te maken met de ventilators.. Als hij zoals jij zegt al een aantal jaartjes oud is, heeft er zich een hoop stof verzameld in je pc.. Aangekoekte stof die zegmaar je ventilator laat zoemen.. Advies: kast openhalen (schrikken van de hoeveelheid stof ), en schoonblazen. Dat kan je met de stofzuiger doen, die kan je meestal ook op blazen zetten. Laatst had ik mijn pc schoongeblazen met een bladblazer, dat was een beetje te geweldadig volgens mij. Gelukkig is het nog goed gegaan.. Komt RonaldVC weer aan me de een nieuwe manier om je PC stofvrij te maken. Mijn ventilatoren maken ook veel geluid. Sinds ik heb gekocht (3 jaar geleden) nooit stofvrij gemaakt. Laat ik dat maar eens doen. Misschien tegelijk wanneer ik me nieuwe videokaart erin zet . Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Ff over dat snel kapot gaan en onderhoud. Onze eerste Aldi PC is uit 2001 en doet het nog prima. Hij is nog steeds vrij stil(goed onderhouden) en ook nog vrij snel voor zo'n oude pc(ook goed onderhouden). Dus met goed onderhoud blijft hij goed werken. Tenzij er iets echt kapot is maar dat komt zo vaak niet voor. Bij elke PC bestaat de kans dat er harware kapot gaat. Bewerkt: 22 mei 2006 door 007 RoadRunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.