PatrickW Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Het werd weer eens tijd voor een nieuwe signature. Om iedereen de kans te geven erop te reageren, bied ik hem hier ter rating aan. Alle kritiek is welkom, indien mogelijk met tips. P.S. Deze signature is gemaakt met de calired skin in gedachten, dus voor het bedoelde effect moet je die skin even selecteren. Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik heb hem even bekeken met Calired en ik vindt hem heel erg geslaagd, ik vindt het heel erg leuk gedaan met die vrouw die uit het forum komt eigenlijk. De tekst is simpel maar goed! Ga zo door! 8,5/10 Reageren
Stan O. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Mooie sig PatrickW echt mooi ik zou er nooit op gekomen zijn! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik vind het echt leuk, en vooral erg origineel. Ik vind het voornamelijk leuk hoe die blauwe ogen je aankijken, terwijl ze door de forumskin heen probeert te komen. Nee, echt een leuk idee voor een signature.. Rate: 8/10. Alleen, misschien is het mooier om er een PNG van te maken, met een transparante achtergrond. Zodat hij op de andere skin.... ach wacht... check je inbox . Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik heb de poporange skin, en daarop vond ik hem niet speciaal, maar toen ik hem op cailred zette, was hij perfect! 10/10 Reageren
PatrickW Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik vind het echt leuk, en vooral erg origineel. Ik vind het voornamelijk leuk hoe die blauwe ogen je aankijken, terwijl ze door de forumskin heen probeert te komen. Nee, echt een leuk idee voor een signature.. Rate: 8/10. Alleen, misschien is het mooier om er een PNG van te maken, met een transparante achtergrond. Zodat hij op de andere skin.... ach wacht... check je inbox . Het probleem met een transparante achtergrond is, dat het in GIF erg lastig is om de random mooi en acceptabel te krijgen. In PNG formaat is dat in principe wel mogelijk, maar dan zit je met het probleem dat het formaat niet door alle browsers wordt ondersteunt (met name IE, en het schijnt dat er nog steeds mensen zijn die eigenwijs met dat ding blijven werken). Je versie zag er goed uit, maar toch heb je nog steeds last van bovengenoemde problemen. Daarom blijf ik voorlopig nog even bij deze versie.. (als iedereen gewoon calired gaat gebruiken is er verder geen probleem.. ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.