Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen, ik ben weer eens bezig geweest deze nacht en ik was lekker Gorillaz aan het luisteren (band) en ik kreeg gelijk inspiratie.

Hopelijk vinden jullie het wat!

gorillazbestsignature6oa.png

Geplaatst: (bewerkt)

Niceee i love gorillaz ik heb zelf alle albums maar de tekeningen van de artiesten zijn ook heeeel mooi ik vind dit een 8.5 waard :klap:

Bewerkt: door malukub0oy
Geplaatst: (bewerkt)

mooie sig echt mooi gedaan ook de lettertype past er goed bij

ik geef 9

Bewerkt: door GTASUPAFreak
Geplaatst:

Nou Levi, eigenlijk wou ik je Sig vanmorgen al eventjes raten, maar door tijdgebrek is dat er niet van gekomen,

vandaar dat ik het nu wel eventjes doe. ;) M'n eerste indruk van de Sig is weer helemaal goed, het is een goed verzorgde Sig, met de goede dingen erop en eraan. De achtergrond is echt een achtergrond van een spetterende band, zoals de Gorillaz dus. :puh: De render is mooi in de achtergrond (en dus op de Sig) geplaatst. De kleuren van alle dingen passen ook goed bij elkaar, wat ik wel één van de belangrijkste dingen van een Signature vind. Het enige wat ik niet top vind, is weer eens de tekst. Niet dat hij echt heel slecht is, niet schrikken, maar van mij mocht de Opacity een heel klein beetje lager, de tekst valt nu nogal een beetje op, en ik vind het mooier als het wat minder opvalt. Maar dat is dus maar een klein minpunten, voorderest is het echt weer een toppertje, ik kan niet anders zeggen! Ik denk dat er een mooi cijfertje uit gaat rollen, ik zal het even gaan berekenen! :D

Cijfers

Achtergrond: 9.5

Kleuren: 8.3

Render: 8.7

Effecten: 9.7 :klap:

Tekst: 7.8

Originaliteit: 8.5

Algehele indruk: 9

Eventuele bonus: 0.2

Helaas, net geen topscore qua cijfer, maar dat zal je niet uitmaken, want die heb je toch al binnen met een andere Sig van jouw. Van het cijfer zal je waarschijnlijk ook niet minder blij worden, het is namelijk een prachtige 9, nice, nice work!!

*** Hoogste rate ooit (normale Sig):

Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. ***

*** Hoogste rate ooit (Tech Sig): Tech Sig van Giorgo. Cijfer: 8 ***

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...