Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: signature

Stijl:homies club

Grootte:400x120

Afbeelding: geen

Tekst: joriz

Rand: geen

Kleuren: achtergrond groen witte letters

Render (optioneel): geen

Extra (optioneel):

Bewerkt: door zonnet
Geplaatst:

Een signature met de tekst Joriz erin lijkt me overigens niet zo handig, aangezien ik vrijwel zeker weet dat de houder van die naam geen bemoeienissen met een gang wenst en het zowiezo niet netjes is om de naam van anderen te gebruiken.

Geplaatst:
Een signature met de tekst Joriz erin lijkt me overigens niet zo handig, aangezien ik vrijwel zeker weet dat de houder van die naam geen bemoeienissen met een gang wenst en het zowiezo niet netjes is om de naam van anderen te gebruiken.

Het kan natuurlijk ook zijn dat zonnet in het echt Joriz heet Sheep ;).

Maar uiteraard is het niet zo verstandig om dezelfde naam als de Admin te gaan gebruiken.

Doe dan bijvoorbeeld Joriz en dan de eerste letter van je achternaam net zoals "Bradley H.".

Geplaatst:
ik zal hem voor je doen! ik edit me post wel als ik hem klaar heb !

Je zit niet in het Graphics Team dus mag je deze aanvraag ook niet doen.

Tevens wordt deze aanvraag geannuleerd, omdat ik geen tekst van andere leden in de sigs wil.

Geplaatst:

Ik denk dat dit voor hun journaal is,misschien willen ze met hem een interview en willen ze zijn naam er dan bij posten in een sig.

Geplaatst:

fout7yd.png

GRAPHICS TEAM 06 - FOUT OPGETREDEN!

Helaas constateren wij dat je aanvraag niet compleet is. Waarschijnlijk is je lijstje niet compleet ingevuld. Antwoord niet meer op deze post, het veranderen van je lijstje heeft ook geen zin, omdat je eerst je bericht moet bewerken en om misverstanden te voorkomen. Heb je de fout gevonden en wil je opnieuw je lijstje posten? Stuur dan een PB naar Levi of Slimm met het goede lijstje. Je mag geen nieuw topic aanmaken. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.

Wat is fout? (Zie een goed voorbeeld in het GT06 hoofdtopic!)
  • Je lijstje is totaal incompleet. Je vermeld haast niets. Een afbeelding is verplicht, omdat we anders niet weten wat jij ongeveer wilt hebben. Als het logisch is dat er geen afbeelding in een ontwerp hoort, dan weten wij dat ook wel. Maar in een signature zit meestal een plaatje. En wat bedoel je met 'Stijl: homies-stijl'. Is dat een nieuwe stijl? Nooit van gehoord.
  • Maak een compleet lijstje en kijk daarvoor in het GT06 hoofdtopic, daar staat ook een voorbeeld in. Doe het netjes, zodat iedereen in een keer kan zien wat jij aanvraagt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...