Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi!

In de Wang Cars Garage staan de Uranus, Sultan, Stratum, Elegy en de Savanna.

Nu, kan je ergens bij de data ofzo iets veranderen zodat er andere wagens in de garage staan?

Bijvoorbeeld: op de plaats waar de stratum staat wil ik graag hebben dat er geen stratum meer staat, maar een comet.

Gaat dit?

Groeten!

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan je zelf niet veranderen.

Je zou moeten wachten tot er andere auto's spawen. :klap:

Rij een eindje weg van Wang Cars.

En ga dan weer terug.

Mischien staat hij er nu.

Herhaal dit een aantal keren.

Hier zijn de vindplaatsen van de Comet. :Y

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

Dat bedoelt hij niet, henk.

@ noedel: Je kunt deze vraag beter in het Modding Forum stellen. Daar zul je sneller een antwoord op je vraag kijken.

>>> Door GTA-Sheep: moved.......<<<

Geplaatst:

ja dat kan, zelfs heb ik alle reeks van alle wagens van Wheel arch angels in de wang cars geplaatst :clown:

jij moet wel wat kennen van mission scripten, werken met SA mission builder van Barton Waterduck ofzo

Geplaatst:

Owja ok,

maar ik heb enkel wat ervaring met het modden van wagens eigenlijk :-P

Toch bedankt!

groeten

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als je verder niet veel wil modden dan kan je de cartypes in de main.scm ook 'handmatig' aanpassen.

Het is alleen ff zoeken waar dat die code zit. Ik kan dit wel voor je uitzoeken. Het enige dat je nodig

hebt is een hexeditor, gezond verstand en een beetje geduld.

Greetzzzz Galax

Geplaatst:
Als je verder niet veel wil modden dan kan je de cartypes in de main.scm ook 'handmatig' aanpassen.

Het is alleen ff zoeken waar dat die code zit. Ik kan dit wel voor je uitzoeken. Het enige dat je nodig

hebt is een hexeditor, gezond verstand en een beetje geduld.

Greetzzzz Galax

Als we hier nog allemaal "main.scm" aan het aanpassen waren met een hexeditor waaren we voorlopig nog niet zo ver als dat we nu zijn. Het is juist makkelijker om bijv. Sanny Builder of SAMB te pakken dan een HEX Editor. Wat jij trouwens bedoelt Noedel zit in de IPL gedeelte van het gebied. Onderaan bij het kopje "cars".

Geplaatst:

Wat ik bedoelde was dat als je niet veel kennis hebt in het gebruik van editors en als je niet de intentie hebt om verder veel te gaan modden. DAN kan je met een simpele wijziging in de main.scm dat ook voor elkaar krijgen wat noedel wilt.

Ben helemaal met je eens dat modden met een editor 1000x makkelijker is dan dingen handmatig te doen.

Greetzzz Galax

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...