Jump to content

Need for Speed: Underground 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb een vraagje voor de mensen die dit spel ook spelen.

Ik heb het spel nu uitgespeeld, en een sms gekregen van Rachel waarin stond dat ik alle onderdelen heb geunlocked in de quick race mode.

Nu ga ik dus naar quick race mode toe en ik zie dat sommige onderdelen nog steeds achter een slot staan.

Hoe krijg ik die onderdelen nou van het slot?

Alvast bedankt. :Y

Geplaatst:

Je hebt het over bijvoorbeeld de widebodykit niet waar? Voor zover ik weet kan je die niet unlocked krijgen. Maar er is wel een manier om ze op je auto te doen. Maar niet met je career. Ik zou even achterhalen met welke mode het wel kan. Moet ik wel eveen spel instaleren. Edit mijn bericht zo

Geplaatst:

Nee, de verbredingskits enzo heb ik al.

Maar de prestatieonderdelen zoals: Turbo niveau 3 enzovoort heb ik nog niet.

Terwijl in die sms stond dat ik alles heb geunlocked. :?

Geplaatst:

Het kan wel met career 8) Ik heb namelijk ook een auto rond rijden met alles er op en eraan. Moet je niet eerst gaan racen met van die gasten die ook met een getunde auto rond rijden in het spel. Als je daarmee een paar keer win krijg je wat extra spullen. Ik kreeg daardoor nieuwe velgen die je niet gewoon in de winkel kon kopen. Dus mischien als je dat probeer..

Geplaatst:

Nee, ik heb alle unieke onderdelen al geunlocked, want de laatste is toch de verbredingskits?

Maar ik heb het ook over de quick race mode he, daar zou ik alle onderdelen moeten hebben, maar dat heb ik niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben naar alle tuningshops gegaan, en zelfs daar zaten ze ook achter een slotje.

Weet niemand het? Ik wil echt graag deze onderdelen hebben.

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:
dan zou ik het niet weten

Post dan niet :cab:

ONTOPIC:

Volgensmij moet je hem aankruisen op de kaart bij het menu. Waardoor er een pijl boven je auto komt te staan.

Geplaatst:

Volgens mij klopt het dat je nog niet alle upgrade shops heb unlocked.

Probeer eens in het Industrie gebied te kijken. want op het einde

van het spel zou je echt alles vrij moeten hebben gespeeld.

( Bij mij althans )

Geplaatst:

Ik heb nu alle onderdelen vrijgespeeld.

Ik moest inderdaad nog 3 verborgen shops in Coal Harbor West zoeken.

En nu heb ik alle onderdelen. :)

• 2 years later...
Geplaatst:

heej mense, ik speel NFSU2 voor op de PS2, maar ik kom niet vedder in Coal Harbour East, ik heb alle URL Races gedaan alle gewone races, alle outrun races, en alle illegale straatraces, kan iemand me pleas helpen? Thnx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...