-->nick<-- Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb trouwens ook een vraag, ik heb heel vaak als ik Underground 2 speel dat hij zomaar ineens afsluit en naar het bureau blad gaat, dus ineens staat het beeld op het bureaublad en is het hele spel afgesloten, weet iemand hoe dit komt? Ik heb hem gewoon uit de winkel. Alvast bedankt Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb trouwens ook een vraag, ik heb heel vaak als ik Underground 2 speel dat hij zomaar ineens afsluit en naar het bureau blad gaat, dus ineens staat het beeld op het bureaublad en is het hele spel afgesloten, weet iemand hoe dit komt? Ik heb hem gewoon uit de winkel.Alvast bedankt ik heb ook een probleem ik kan need for speed mijn savegame niet meer opstarten ik heb zeker 10 minuten gewacht en hij was de hele tijd aan het laden heeft iemand dit ook al gehad? Reageren
eddih Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Heeyo,, ik heb gta underground 2 gedownload, maar wat blijkt een of andere italiaan heeft em geupload en hij heeft het american.gxt bestand italiaans gemaakt >:/ kan iemand het originele american.gxt voor mij uploaden zodat ik het spel in het engels kan spelen en niet in het italiaans alvast bedankt Hidde Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Heeyo,,ik heb gta underground 2 gedownload, maar wat blijkt een of andere italiaan heeft em geupload en hij heeft het american.gxt bestand italiaans gemaakt >:/ kan iemand het originele american.gxt voor mij uploaden zodat ik het spel in het engels kan spelen en niet in het italiaans alvast bedankt Hidde Oei ik vindt het heel vervelend voor je maar hier mag niet over gesproken worden Weet je waarom ? Omdat het onder 'Warez' valt en dat is illgaal, en downloaden ook ! Ik hoop dat het genoeg informatie is MVG, Fuffie. Edit: Trouwens waarom koop je hem niet, ik weet niet of je €12.99 duur vind Bewerkt: 3 augustus 2008 door Fuffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.