Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil graag 'Stroke' om mijn Tekst hebben. Hier onder zie je een screen van mijn Tekst, en daar zou ik graag ronde Stroke eromheen willen hebben.

Ik heb beetje gekeken naar het woordje Stroke maar heb niks kunnen vinden, ook aantal tutorials op gezocht waar ik wel wat andere dingen van heb geleerd maar niks van/over Stroke gezien.

Stroke:

In Photoshop heb je bij Blending Options de optie Stroke. Daarmee kun je soort rand om de layout maken.

Dit is mijn tekst nu:

Edit:

Met Photoshop heb ik wat gemaakt, het is niet wat ik wou maar het komt wel beetje in de buurt. Zie nieuwe afbeelding.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Een echte stroke optie heb je volgens mij niet in 3DS.

Wat je wel kan proberen is de tekst te kopieren (clonen), dan iets groter te maken en dan uit te hollen.

Daar een smooth overheen te gooien....

Het is nogal lastig uit te leggen maar mogelijk is het wel ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Nou ja, het lukt mij voor geen meter. Ik heb maar wat in Photoshop gedaan. En je moet ergens beginnen. Vroeger wist ik dit wel maar omdat ik meer en meer met Photoshop ging werken was ik alles vergeten en de tutorials (Door Bradley) zijn er nu niet meer.

Bewerkt: door X-TX

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...