East Coast Crip Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Het was ook al langer bekend dat je kleren kon kopen en dan in je huis uitkiezen welke je aandoet dit zal waarschijnlijk ook zijn bij helmen, maar volgens mij is het alleen voor het er beter te laten uitzien
supersjaak Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 R* zal hier wel overna gedacht hebben en er zal wel minder health van je gezondheid afgaan als je valt en je hebt een helm op. gta sa duurt veel te lang nog voordat hij in de wnkels komt
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 R* zal hier wel overna gedacht hebben en er zal wel minder health van je gezondheid afgaan als je valt en je hebt een helm op. gta sa duurt veel te lang nog voordat hij in de wnkels komt met dat getreur van je dat gta sa nog zo lang duurt voor die ie uitkomt krijg je gta sa niet eerder in de winkel dus blijf je vervelen en vervelen wees blij dat ie over 11 dagen bijna 10 dagen uitkomt
The Outlaw Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 dat is slim, maar die helm krijg je niet gratis, die moet je stelen bij een motot fabrikant of een dealer
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 het zal ook wel eventjes duren voordat je die helm opdoet daarom met een missie ofso me motor zal je de tijd er denk ik niet voor hebben om de helm op te doen dus dan maar met je blote kop ps als het zou is tenminste(zal wel realistisch zijn)
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 de helm kan je kopen in een winkel las het ergensop een site
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 welke site? :huh: weet niet maar las het ergens maar je kan bijna alles in de winkels kopen kleiding petten en een helm
s.e.v.a.n. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik heb dat es uitgeprobeerd en bij mij scheelt dat maar een beetje niet veel maar ook niet weinig ik weet niet of dat bij jullie ook zo is
Kraay Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik heb dat es uitgeprobeerd en bij mij scheelt dat maar een beetje niet veel maar ook niet weinig ik weet niet of dat bij jullie ook zo is Kijk is naar de datum . Is in october het laatst gepost.. En waar heb je het eigenlijk over
W3sl3y Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik heb dat es uitgeprobeerd en bij mij scheelt dat maar een beetje niet veel maar ook niet weinig ik weet niet of dat bij jullie ook zo is Jij moet echt is op houden met oude topics naar boven te halen. Dit is heel lastig en niet de bedoeling. je kan zelfs een warn krijgen en ik neem aan dat je dat niet wilt.
Big Boss Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Jij moet echt is op houden met oude topics naar boven te halen.Dit is heel lastig en niet de bedoeling. je kan zelfs een warn krijgen en ik neem aan dat je dat niet wilt. Niet helemaal juist, alleen als hij er teveel naar boven haalt en er in off-topic gaat posten.Maar... volgende keer even op letten, ok? Maar goed.Alle helmen kan je kopen bij Pro-Laps, onder de categorie 'Hats' staan ze. Boxing Helmet Hockey Mask Fullface Helmet MotoX Helmet Helmut EDIT: Ik las net een paar oude topics die allemaal gebumpt zijn door S.e.v.a.n. @S.e.v.a.n. Niet meer doen! Bewerkt: 10 september 2005 door GTA-lover
Recommended Posts