San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik heb een nieuwe signature gemaakt. Namelijk deze: Rates? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Je bent weer helemaal "Back in Business" General Lee! Een erg mooi Design, met een gepaste achtergrond... Ikd enk dat er wel weer mensen gaan zeggen dat de Render er helemaal op zou hebben moeten staan, alleen daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.. Aangezien je Sig nogal "snel" is, en erg vlug, is het niet eens zo erg dat je Render er niet helemaal op staat.. Zo maak je het juist nog "sneller" Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Bedankt voor de rates, jongens. Heeft iemand nog rates? Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Ziet er zo goed uit, zegt mijn eerste indruk. De grootte van de Sig vind ik een beetje raar, als hij groter was geweest had ik het mooier gevonden, en had je de render er groter en beter in kunnen doen, dus de grootte van de Sig is een beetje een minpuntje (heb jij even geluk dat ik die niet bijcijfer! ). Verder heb je een snelle achtergrond die ook goed past bij de snelle render van Spiderman. De kleuren van achtergrond en render passen goed bij elkaar, alleen de tekst dan weer niet echt, dat had je een beetje roder moeten maken denk ik, net als de rest van de Sig. Cijfers Achtergrond: 8.5 Kleuren: 7.9 Render: 8 Effecten: 8.3 Tekst: 7.5 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: 0.2 Mijn cijfer voor jou is een mooie 8.2! *** Hoogste rate ooit (normale Sig): Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** *** Hoogste rate ooit (Tech Sig): Tech Sig van Giorgo. Cijfer: 8 *** Bewerkt: 22 mei 2006 door Froodooo Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Heel mooi GL. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd jou werken wel bewonder Cijfer: 9.4 Merticus Reageren
Stan O. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Echt mooi Cijfer: 9.4 ben ik het mee eens Bewerkt: 22 mei 2006 door GTASUPAFreak Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Zoals gewoonlijk weer een hele mooie sig, zoals gewoonlijk weer een 10/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Bedankt voor jullie rates, heeft iemand nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.