Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een header voor mijn 007 site gemaakt. Mijn site heet Goldenspy Gold = Goud ( geel ) en Spy = spion.. Nu wil ik erbij vertellen dat -Matthijs- de spy heeft gemaakt en ~Gizmo~ het logo geknipt heeft tot een rondje. Ik heb hem in de gunbarrel geplakt en de header verder zelf gemaakt met tekst en al.

Header voor site:

gunbarrelheader0qr.png

Signature die ik erbij heb gemaakt:

gunbarrelgoldenspysign2ju.png

Rate + Comment voor allebei plz :sigaar:

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst: (bewerkt)

Wow, dat rondje is echt super mooi uitgesneden. :D

Nee, even serieus.

het is er allemaal leuk in verwerkt.

De kleur van de text past goed bij de achtergrond.

7/10

Keep it up.

@Grove St. hier onder

Tja, zal wel een hele goed graphicus moeten zijn.

Ik zou hem echt heel erg bedanken.

Misschien wat geld overmaken naar zijn rekening nummer 93477623234.

:sigaar:

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:
Wow, dat rondje is echt super mooi uitgesneden. :D

Nee, even serieus.

het is er allemaal leuk in verwerkt.

De kleur van de text past goed bij de achtergrond.

7/10

Keep it up.

Nou je het zegt, wie heeft dat zo mooi uitgesneden :puh:

Geplaatst:

Ik vind het er serieus er heel mooi uitzien! :tu:

Goed uitgesneden e.d. :D

Alleen de letters van 'spy' van 'Goldenspy' staan wel wat uit elkaar, da's wel wat jammer. Ookal heb ik net vernomen dat je anders zo'n raar effect krijgt.

Maar voor de rest: KUTGW!

Rate: 9/10

Geplaatst:
Ik vind het er serieus er heel mooi uitzien! :tu:

Goed uitgesneden e.d. :D

Alleen de letters van 'spy' van 'Goldenspy' staan wel wat uit elkaar, da's wel wat jammer. Ookal heb ik net vernomen dat je anders zo'n raar effect krijgt.

Maar voor de rest: KUTGW!

Rate: 9/10

Ach, miss. verander ik dat nog wel het gaat om het idee :puh:

Ik wist niet dat ik zoiets kon bedenken :schater:

Geplaatst:

Tja, het logo is geript. En ik weet 100% zeker dat dat een geregistreerd logo is, met copyright. En buiten dat, hoe zou jij het vinden als jij een logo ontwerpt, en dat later terug vindt op een andere site in alleen een ander kleurtje. Maarja, ik ga daar maar niet over zeiken. Ookal kan je problemen krijgen met gamespy.

Voor de rest, achtergrond is te saai. Letters lijken uitgerekt, en ik snap dat ringetje om die 's' niet helemaal. Ook is de gunbarrel raar, dat waarschijnlijk door het verkleinen komt. Verder is het, zoals ik vaak bij ook signatures van jou zie, van slechte kwaliteit.

Geplaatst:

Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:

- Bemoei je met je eigen zaken, Levi poste zelfs toen ik vroeg of iemand het logo wilde maken de link naar Gamespy, anders zou hij zeggen dat het niet mag.

Bij dit punt gebruik ik bewijs 1: Bewijs 1 & bewijs 2: Bewijs 2

Dit betekent dat het logo al 2 keer door mod's en/of SL+ gezien zijn en/of bewerkt zijn. Geen van hen hebben geantwoord: Ripped of gejat wat ik het zo overigens niet vind.

- Voor de rest is het jou, daar bemoei ik me niet mee iedereen weet dat je chagerijnig bent, dat zie je aan je post etc. je probeert me gewoon af te zeiken wat denk ik niet gaat lukken. PS: Ik heb hem niet verkleind, ook dat zie je dus verkeerd...

- Dat je mijn sign etc. slechte kwaliteit vind boeit mij niks. Dat is tenslotte JOUW mening :t * Tevens heb jij geen sign. en maak jij nooit wat en als ik wat zie vind ik het zelf bagger.

Als iemand hier verkeerd op in gaat licht ik een mod+ in... Hoe jij post als SL zelfs kan niet.

* = je probeert me gewoon af te zeiken wat denk ik niet gaat lukken.

Geplaatst:

Het is een rip.

logo.gif

http://archive.gamespy.com/_img/sub/logo.gif

Iedereen kan dit zien, Je ziet duidelijk dat alles het zelfde is.

Als levi dat werkelijk heeft gezegd heeft hij bedoelt daar je het zoiets moet maken maar het niet precies ervan af moet pakken.

Ook staat er een copyright of dat logo.

Ik denk dat je jezelf nu tegen praat want dit is duidelijk het logo van Gamespy.

Even de rate:

Text: 6,5 Kvind het niet special.

Rechterstuk: 6,5 Ook neit speciaal te hoekig.

6.5 geef ik.

Geplaatst:
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:

- Bemoei je met je eigen zaken, Levi poste zelfs toen ik vroeg of iemand het logo wilde maken de link naar Gamespy, anders zou hij zeggen dat het niet mag.

Bij dit punt gebruik ik bewijs 1: Bewijs 1 & bewijs 2: Bewijs 2

Dit betekent dat het logo al 2 keer door mod's en/of SL+ gezien zijn en/of bewerkt zijn. Geen van hen hebben geantwoord: Ripped of gejat wat ik het zo overigens niet vind.

- Voor de rest is het jou, daar bemoei ik me niet mee iedereen weet dat je chagerijnig bent, dat zie je aan je post etc. je probeert me gewoon af te zeiken wat denk ik niet gaat lukken. PS: Ik heb hem niet verkleind, ook dat zie je dus verkeerd...

- Dat je mijn sign etc. slechte kwaliteit vind boeit mij niks. Dat is tenslotte JOUW mening :t * Tevens heb jij geen sign. en maak jij nooit wat en als ik wat zie vind ik het zelf bagger.

Als iemand hier verkeerd op in gaat licht ik een mod+ in... Hoe jij post als SL zelfs kan niet.

* = je probeert me gewoon af te zeiken wat denk ik niet gaat lukken.

Rustig aan Grove st.. Geen paniek.. ;)

Of het logo nou gejat is of niet is tot daar aan toe, daar gaat het niet om..

Upstream geeft echter alleen maar mening over jou design, wat je zelf al aangeeft.. Dat die mening niet positief is heb je maar gewoon voor lief te nemen. Het is echt niet persoonlijk, en zo moet je het ook niet opvatten. Bijzonder vreemd vind ik het dat je in je eigen topic begint over het feit dat Upstream zelf geen sig heeft, ik bedoel, hoe meer offtopic kan je gaan?! Het gaat hier over jouw design.....

Zodra je iets showed op het forum kan je niet alleen maar positieve reacties verwachten en moet je simpelweg ook tegen een beetje kritiek kunnen.. Anders hoef je überhaupt niks te laten showen..

En wat Upstream hier doet is zeggen wat hem niet bevalt aan jou header.. Dat kan je zien als beledeging, maar dat is het niet. En meteen zeggen dat je een mod gaat inlichten als iemand hier op reageerd is een beetje onnodig, ik ga er vanuit dat ze dit zelf ook wel lezen...

Maar goed, over je design: Op zich is het wel goed gelukt, het komt alleen een beetje leeg over. Maar veel kan je daar ook niet aan doen. Verder is inderdaad de kwaliteit niet zo goed, heb je misschien die gunbarrel vergroot? Want de lijntjes zien er niet echt strak uit.. Verder vind ik het lettertype wel ok, alleen die cirkel om en door die S past niet in mijn ogen..

Rate: 7/10.

Geplaatst:

Ik heb al gezegt dat ik zijn mening accepteer, ookal zegt hij alleen zulke onzin om me op te jagen.. En dan als klap op de vuurpijl zegt hij om het in te vrijfen ook nogeens: Zoals elke sign. of ontwerp van jou... Dat slaat toch nergens op. :?

En dan zeg ik alleen maar dat hij geen sign. heeft en hij nooit wat laat zien alleen groote mond. Erg zwak, had ik niet verwacht van een SL... By The Way, mod is toch geinformeerd...

Geplaatst:

Het topic doorlezend (maar niet gehinderd door enige kennis van zaken wat betreft het ontwerpen van signatures :D) denk ik dat er hier 2 dingen spelen. Punt 1 is het feit dat het logo geript is van gamespy. Daar kunnen we denk ik niet omheen en ik denk dat het onverstandig zou zijn voor Grove Street om die als forumlogo te gebruiken. Amerikanen zijn dol op rechtzaken, en zover zal het vast niet komen, maar je moet niets uitsluiten. Of die door Levi nu aanbevolen is of niet maakt niet zoveel uit in dit geval. Bovendien wordt het logo veranderd én aangepast door 2 leden van het forum die al veel vaker met dit bijltje hebben gehakt (en dus niet eens door Grove St. zelf). Melden: joh: dat ding komt van gamespy, zou je dat wel doen? had genoeg geweest denk ik.

Punt 2, en daar voel ik erg met Grove St. mee, is de zin Verder is het, zoals ik vaak bij ook signatures van jou zie, van slechte kwaliteit natuurlijk niet erg handig (let op: ik val niemand aan hoor, vertel alleen zoals ik het zie). Punten van kritiek zijn prima natuurlijk, ook als ze negatief zijn, maar een dergelijke uitspraak zou, als hij tegen mij werd gemaakt, óók zorgen voor irritatie. In dit geval denk ik dus dat de reactie van Grove St. op zich wel te rechtvaardigen is.

Een vriendelijk verzoek aan een ieder dus maar weer om kunstwerken van anderen te beoordelen aan de hand van dat kunstwerk zélf en niet gerelateerd aan eerder werk. En mochten er zaken zijn die het vermelden waard zijn: probeer ze iets genuanceerder/vriendelijker te brengen......

En tegen Grove St.: ik vind hem mooi je nieuwe logo, maar persoonlijk zou ik de gok niet nemen.

Geplaatst:

Dit is de uitspraak en daar moet u het meedoen :puh:

>>> Door GTA-Sheep: Nou, het was niet zozeer een uitspraak hoor, als meer een poging mijn mening te verwoorden en inderdaad een beetje "ruziebeperkend" op te treden. Maar ik veroordeel niemand, wil gewoon dat iedereen lekker met elkaar overweg kan hier zonder al te veel gezeur<<<

Punt 1: Ik zal het logo niet gebruiken voor het forum.

Punt 2: Levi heeft het niet aanbevolen maar zei niet dat het niet mocht... Naast de anderen..

Verder zijn tips + comments welkom, ookal zal je het logo zélf zeer waarschijnlijk niet meer zien, op mijn sign. nadan. Want zoals GTA-Sheep al zei in een pm: Iedereen heeft logo's in zijn Userbar van windows e.d.

Geplaatst:
Punt 2, en daar voel ik erg met Grove St. mee, is de zin Verder is het, zoals ik vaak bij ook signatures van jou zie, van slechte kwaliteit natuurlijk niet erg handig (let op: ik val niemand aan hoor, vertel alleen zoals ik het zie). Punten van kritiek zijn prima natuurlijk, ook als ze negatief zijn, maar een dergelijke uitspraak zou, als hij tegen mij werd gemaakt, óók zorgen voor irritatie. In dit geval denk ik dus dat de reactie van Grove St. op zich wel te rechtvaardigen is.
Ik bedoel niet dat jij ervoor zorgt dat die kwaliteit zo slecht wordt. Ik bedoel al helemaal niet dat jij slecht bent met dat programma van jou, of dat jij alleen maar lelijke dingen maakt. Met kwaliteit bedoel ik hoe je het opslaat, dan worden de meeste sig's van jou pixelachtig. Ik kraak je zeker niet af, jij kan er waarschijnlijk niks aan doen dat de kwalitiet slechter wordt tijdens het opslaan.

Dus even mijn excuses, ik snap nu waarom je zo in de paniek schoot. Ik had even niet in de gaten dat met kwaliteit ook hoe het eruit ziet kan bedoelen. Ik had het over de kwalitiet van het opslaan.

Ps: ik zeg dit niet omdat er een mod bij wordt gehaald, alleen omdat schaap zo duidelijk kan uitleggen wat het probleem is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...