Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik denk dat ik het spel nu uit heb want er kwam een hele tekst met alle namen enz enz.. en k had ook delaatste missie maar er zijn nog gebieden gekleurd maar k kan geen gangwar veroorzaken??

Geplaatst:
ik denk dat ik het spel nu uit heb want er kwam een hele tekst met alle namen enz enz.. en k had ook delaatste missie maar er zijn nog gebieden gekleurd maar k kan geen gangwar veroorzaken??

Nee dan kan het nog niet. Na de missie Domberman tot The Green Sabre kan het en vanaf Home Coming kun je weer gangwars veroorzaken.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dan kan het nog niet. Na de missie Domberman tot The Green Sabre kan het en vanaf Home Coming kun je weer gangwars veroorzaken.

@Ruurd hij heeft het spel al uitgespeeld hij is allang uit Los Santos. ;)

@ Koenww vermoord je wel 3 vijandelelijke gang members? Als je dat niet doet wordt er namelijk geen gangwar gestart.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt niet de gebieden nodig voor de 100%. Maar wil je ze toch veroveren dan reis je af naar het stuk gebied dat je wilt veroveren. Je gaat dan opzoek naar een groep waar 3 bende leden van jou tegenstander staan. Schiet die alle 3 dood en als het goed is heb je een gangwar veroorzaakt.

Het slimste is om wat members van jou te recruten dit doe je door met een wapen op hen te richten en dan op 'G' of 'H' te drukken. Ze moeten je wel volgen als je ergens heengaat anders heb je er niets aan. Als je memebers hebt gerecruut en je wilt ze kwijt moet je de 'G' of 'H' een tijdje ingedrukt houden.

Tijdens de gangwar moet je goed gedekt staan, niet zomaar midden op de weg dus. Het is ook slim voldoende ammo en een armor mee te nemen. Aanbevolen wapens: Sniperrifle, M4 of AK47, en Satchel Charges.

Overigens als je wilt weten wat je nog moet doen om het spel helemaal uit te spelen kun je het beste hier even kijken, daar vind je een 100% checklist.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...