marcus Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 heej ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag :lol: als ik gta vc wil instaleren zegt hij dat me parameter onjuist is . help ik wordt echt gek wat moet ik doen marcus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 Verkeerde onderwerp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 Het meest voor de hand liggende antwoord mag ik niet geven, want illegale software mag hier niet besproken worden. Dus koop een officiele, probeer het opnieuw en als het dan nog niet werkt, kun je hier wel vragen...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamarkt Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 heej ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag :lol: als ik gta vc wil instaleren zegt hij dat me parameter onjuist is . help ik wordt echt gek wat moet ik doen marcus heb je hem gedownloud of gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Mark jij download alles van internet ook je Vice City! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 Mark jij download alles van internet ook je Vice City! nogal logisch als je hem koopt ben jij makkelijk 30euro kwijt maar ik heb hem gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 het duurt my te lang om hem te downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.