Talietje Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 ik kan niet zo goed engels zo ging het liedje ongeveer: (ik schrijf het hoe je het uit spreekt) tel mi mor, tel mi mor,... weet er iemand hoe dat liedje ook al weer noemt? Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat je een je een liedje uit de Sountrack van Grease 1 bedoeld: Summer Nights. Hier staat de Lyric! Tell me more, tell me more Did you get very far Tell me more, tell me more Like does he have a car Bewerkt: 22 mei 2006 door Typhoon Reageren
Juju Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Nu we het toch hebben over de naam van een liedje, ik wil de naam weten van een liedje dat tijdens 300 bars van Tha Game in de 15 à 16de minuut tevoorschijn komt. Je hoort alleen de beat, en Game rapt daarop. Ik wil dus weten hoe dat liedje heet waar je de beat van hoort EDIT: laat maar zitten ik weet hoe die heet: Jay-Z - Blue Print 2, Mooi nummer! Bewerkt: 23 mei 2006 door italia_juju Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Weet iemand alsjeblieft hoe dit nummer heet??? Liedje Reageren
Rullez Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 volgens mij is dit geen echt orgineel nummer Reageren
SamShine Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik denk dat je de poster van dat liedje daar moet mailen met die vraag! Klik! Reageren
KillerR Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Wie zingt: Eye of the tiger? Dat liedje is vet cool!! Reageren
Juju Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Die is gezongen door de broer van Sylvester Stallone, Frank. Maar of 't Frank Stallone is weet ik niet zeker. Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik denk dat je de poster van dat liedje daar moet mailen met die vraag! Klik! Ik heb hem 2 maandjes terug ge-emaild, en ook een bericht gestuurd op die site, maar geen reactie Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik zoek er weer een, ik post het maar hier, want er zijn de laatse echt superveel topics over(ik had er zelf ook een gemaakt hoor)maar het is een liedje van 2pac(of tupac)-hid um up fzo iets? maar ik weet niet hoe je dat precies schrijft, want al weet ik dat niet kan ik hem niet downoaden, dan moet ik de juiste spelling hebben. Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Wie zingt: Eye of the tiger?Dat liedje is vet cool!! 'Eye Of The Tiger' is gecomponeerd door Frank Sullivan; Jim Peterik. Maar Paul Anka heeft van 'Eye Of The Tiger' een prachtige remix gemaakt, die ik eigenlijk nog mooier vind dan het origineel! Ik vind alle muziek van Paul Anka prachtig, ja, je raadt het al, ik ben ook een enorme fan van hem . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.