Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan niet zo goed engels

zo ging het liedje ongeveer:

(ik schrijf het hoe je het uit spreekt)

tel mi mor, tel mi mor,...

weet er iemand hoe dat liedje ook al weer noemt?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je een je een liedje uit de Sountrack van Grease 1 bedoeld: Summer Nights. Hier staat de Lyric!

Tell me more, tell me more

Did you get very far

Tell me more, tell me more

Like does he have a car

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst: (bewerkt)

Nu we het toch hebben over de naam van een liedje, ik wil de naam weten van een liedje dat tijdens 300 bars van Tha Game in de 15 à 16de minuut tevoorschijn komt. Je hoort alleen de beat, en Game rapt daarop. Ik wil dus weten hoe dat liedje heet waar je de beat van hoort ;)

EDIT: laat maar zitten ;) ik weet hoe die heet: Jay-Z - Blue Print 2, Mooi nummer!

Bewerkt: door italia_juju
Geplaatst:

Die is gezongen door de broer van Sylvester Stallone, Frank. Maar of 't Frank Stallone is weet ik niet zeker.

Geplaatst:
Ik denk dat je de poster van dat liedje daar moet mailen met die vraag! Klik!

Ik heb hem 2 maandjes terug ge-emaild, en ook een bericht gestuurd op die site, maar geen reactie :(

Geplaatst:

Ik zoek er weer een, ik post het maar hier, want er zijn de laatse echt superveel topics over(ik had er zelf ook een gemaakt hoor)maar het is een liedje van 2pac(of tupac)-hid um up fzo iets? maar ik weet niet hoe je dat precies schrijft, want al weet ik dat niet kan ik hem niet downoaden, dan moet ik de juiste spelling hebben.

Geplaatst:
Wie zingt: Eye of the tiger?

Dat liedje is vet cool!!

'Eye Of The Tiger' is gecomponeerd door Frank Sullivan; Jim Peterik.

Maar Paul Anka heeft van 'Eye Of The Tiger' een prachtige remix gemaakt, die ik eigenlijk nog mooier vind dan het origineel! Ik vind alle muziek van Paul Anka prachtig, ja, je raadt het al, ik ben ook een enorme fan van hem :bier:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...